Geachte vodafone/lezer
Na een sms gekregen te hebben van vodafone dat ik nog 3 dagen had om te betalen heb ik dat meteen gedaan,
Ik kan zien dat de betaling is binnen gekomen (via My Vodafone) Maar ik kan ondertussen nog steeds niet bellen en internetten etc, al een paar keer contact gehad met vodafone waar ze beweerden dat het 5 werkdagen kon duren en de betaling inderdaad wel was aangekomen.
Ondertussen zijn we meer dan 2 weken verder en kan ik mijn telefoon nog steeds niet gebruiken.
Ik probeer elke dag contact op te nemen met vodafone maar elke keer krijg ik te horen dat het extreem druk is en ik later moet terug bellen, bij deze word de verbinding automatisch verbroken.
45 cent per gesprek X 20 keer proberen op een dag...
Ook ben ik al een paar keer naar de vodafone winkel geweest, daar krijg ik een nummer van ze mee. ook daar is het extreem druk en word de verbinding verbroken.
Ik kan mijn toestel al 2 weken niet gebruiken om onbekende reden en kan geen contact met vodafone krijgen.
Vraag me af of ik deze 2 weken dat ik mijn telefoon niet kan gebruiken ook moet betalen.
Met (nog)vriendelijke groet,
Wietze