pinokkia

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefonisch abonnement afgesloten icm nokia Lumia 820 voor €0. Moet €394,99 betalen

Heb op 20-1-2013 een bel/sms 65 1 jaar icm nokia lumia 820 telefonisch besteld voor €0. Volgens de toen vodafone medewerker zou voor mij een CREDITNOTA aangemaakt worden. Op 24-1-2013 kreeg ik een mailtje van de desbetreffende vodafone medewerker dat ze (zowel telefonisch als mail bewijs heb ik) geen creditering mag aanvragen voor dat toestel. Wat schets mijn verbazing: Ik word dezelfde dag gebeld door Dynalogic voor aflever-afspraak. Die aflever-afspraak heb ik maar effe mee gewacht totdat alles goed geregeld is.
 
Vrijdag 25-1-2013 heb ik rond 14.00 uur 0900-0940 gebeld ( tot 3 x toe opnieuw moeten bellen!). Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en rond 15.45 uur heb ik eindelijk de goede persoon te pakken. Die zou het voor me uitzoeken en zou me op maandag 28-1-2013 terug bellen. En je raad het al. Helaas niet terug gebeld.
 
Nu komt het ergste van allemaal. 
Op dinsdag 29-1-2013 krijg ik een rekening van vodafone waar mijn nieuwe 06nummer van vodafone en nokia lumia 820 (€394,99) op staat. Alleen het hele rare is: Het toestel icm abonnement is NOOIT uitgeleverd en ligt nog steeds netjes bij Dynalogic, want Dynalogic levert nml niet als ik die €394,99 niet betaal aan de koerier.
 
Nu is mijn vraag: Welke vodafone medewerker kan dit nu ECHT oplossen, want ik ben inmiddels geen zak opgeschoten!!!!
2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Pinokkia,

Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is. De aanbieding die jij besteld hebt, is helaas een fout geweest op de website. Bij een 1-jarig abonnement kan een dusdanig toestel nooit gratis zijn, we nemen dan ook aan dat een klant redelijkerwijs had moeten kunnen inschatten dat het hier een om een vergissing ging. Daarom zijn alle orders geannuleerd en zullen de toestellen niet worden uitgeleverd. Uiteraard zal de toestelprijs ook niet in rekening worden gebracht en het abonnement niet worden aangesloten. Dit soort fouten kunnen er altijd insluipen, zie ook de disclaimer op de website. Normaal krijg je hier ook een bericht van, heb je deze niet gehad? Het is vast een tegenvaller, maar wellicht kun je uitkijken naar een andere mooie aanbieding of langs gaan bij de Vodafone winkel.
pinokkia
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas ben ik niet met je antwoord mee eens, want het is mij telefonisch en via mail bevestigd. Ik laat het hier dus niet bij zitten en schakel zeker de geschillencommissie in. Hoe vodafone met zijn klanten omgaat is ZEKER SCHANDALIG. 
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic