Kreeg een sms dat tegoed op zou zijn lijkt me sterk met red together en 4 leden en feit dat we met zn allen thuismin wifi zitten ivm corona.
zelfde euvel als paar weken geleden; gewoon afwachten en dan is weergave hersteld later op dag?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels naar tevredenheid door een vd medewerkers.
Hoi @vdM5
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat je een berichtje krijgt dat je data op is en je zelf zeker weet dat dit niet zo is. Nu kan ik als klant niet zoveel voor je doen maar er zijn gelukkig Vodafone medewerkers die hier ook online komen en die kunnen met je mee kijken wat er aan de hand is, of het probleem doorgeven aan de juiste afdeling.
Zou je bij je instellingen een aantal gegevens willen invullen, dan kan een Vodafone medewerker je sneller helpen. Wat moet je invullen en waar? Lees hier!
Inmiddels naar tevredenheid door een vd medewerkers.
Hi @vdM5. Welkom op de Vodafone Community.
Mijn bericht komt als mosterd na de maaltijd, aangezien het euvel al is opgelost. Fijn om te lezen dat je naar volle tevredenheid bent geholpen door één van mijn collega's. Bedankt voor jouw terugkoppeling! Mocht je onze hulp in de toekomst nodig hebben, dan weet je ons te vinden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.