Johme

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Teambundel red pro/gezamelijke datapot

Hallo,

ik heb recent een abonnement van 10GB afgesloten. Toen ik in de Vodafone app inlogde, zag ik niet alleen mijn 10GB abonnement, maar ook een teambundel Red Pro van 1375GB en een gezamenlijke datapot van 200GB. Ik snap dit niet, want mijn gezinsleden hebben een KPN abonnement, dus ben ik de enigste met een Vodafone abonnement. Heeft iemand hier een verklaring voor? Zie bijgevoegde screenshot.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Johme, goedemorgen en welkom hier!

Dit is zeker een bijzondere situatie! Als ik je gegevens erbij pak dan zie ik dat jouw mobiele nummer onder een groot zakelijk account hangt. Dit verklaart waarom je dit dus ook op een andere wijze terugziet in Mijn Ziggo, ondanks dat je een particulier Start XL abonnement actief hebt staan. Heb je toevallig dit mobiele nummer eerder via een bedrijf in gebruik gehad en vervolgens het abonnement om laten zetten naar particulier? Zo ja, dan het advies om het bedrijf hierover in te schakelen zodat zij contact op kunnen nemen met de accountmanager hiervoor. Is dit niet het geval?  Helaas kan ik dit via de Community niet oplossen. Via dit kanaal hebben we beperkte inzage/rechten wat betreft zakelijke accounts. Ik zou je om die reden dan even willen vragen om contact op te nemen met Vodafone Business. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic