imaaraaa

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Te mooi om waar te zijn

Vandaag dacht ik het jaar goed te zijn begonnen, maar helaas te mooi om waar te zijn!!
Abbonement bij vodafone afgesloten met combinatie van een samsung S8, dus ik dacht leuk een jbl speaker cadeau erbij. Helaas is dat alleen maar als je bij vodafoneshops het afsluit... Niet bij de mediamarkt dus.
Zouden jullie voortaan dit ook erbij willen zetten in jullie reclame's? Net gechat met jullie maar het enige wat ervanaf kon: Jammer dat de mediamarkt het niet heeft gemeld.

Nu zit ik wel 2 jaar aan jullie vast. :@

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi imaaraaa,

Klopt, de actie is alleen geldig via de Vodafone webshop, telefonisch of in de winkel. Ik snap dat je baalt dat je niet de JBL speaker ontvangt.

De actie is niet geldig bij de Mediamarkt, Indien je in de periode 6 november 2017 t/m 7 januari 2018 een Samsung S8 | S8+ | Note 8 koopt in een Vodafone winkel, op Vodafone.nl of via het Vodafone callcenter kun je t/m 13 januari 2018 via dit formulier een gratis JBL Playlist speaker aanvragen.

Had je dit niet nagevraagd bij de Mediamarkt? Of heeft de Mediamarkt je hier niet op geattendeerd? Mocht je alsnog graag de speaker willen ontvangen dan zou je in principe het abonnement kunnen laten stoppen (binnen 14 dagen in een winkel). Dan heb je de mogelijkheid een abonnement via de Vodafone webshop, winkel of telefonisch af te sluiten. Dan kun je wel meedoen met de JBL actie.

Via de Mediamarkt wordt het toestel door hunzelf ingekocht waarna een los abonnement wordt aangeschaft bij providers. Hiermee kan Mediamarkt andere abonnementen samenstellen. Voor een kijkje van de huidige aanbieding check de online webshop.

Als je nog een vraag hebt hoor ik het graag van je terug.
Vriendelijke groet,
imaaraaa
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net 3 kwartier aan de lijn gehangen.. Helaas kunnen ze me hierbij niet helpen. Ze geven aan dat ik een sim only heb omdat ik het toestel in 1x heb afbetaald. Terwijl er op mijn contract toch duidelijk vermeld staat dat er een toestel bij is. Als ik mijn contract wil opnenen, wat wel kan, zal ik een nieuw toestel moeten kopen wil ik aan de actie voldoen. Nou ik kan als student niet nogmaals 600 euro ophoesten!!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We begrijpen dat dit uiterst vervelend is imaaraaa, maar helaas kunnen we weinig hieraan veranderen. Het is altijd belangrijk dat je de eerst de voorwaarden opvraagt en goed bekijkt voordat je overgaat tot een koop.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic