132648

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Synchroniseren Samsung Galaxy S met G mail.

Al mijn contacts staan in mijn toestel. Als ik het laat synchroniseren met G mail, gebeurd er echter niets. Kan iemand me hier mee helpen?
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Even voor je gegoogled 😉
 
Android
U synchroniseert eenvoudig uw contacten met een Android-smartphone. Ga naar het applicatieoverzicht, selecteer Instellingen en kies Accounts en Synchronisatie. In dit overzicht staat waarschijnlijk onderAccounts beheren het Google-account dat u al hebt ingesteld (voor toegang tot de Market, Gmail enzovoort). Selecteer uw Google-account en vink Contacten Synchroniseren aan. Wanneer het toestel verbonden is met internet, voegt het uw contactpersonen toe aan het adresboek. Wanneer het Google-account waarin u uw contactpersonen hebt opgeslagen niet bij Accounts beheren staat, drukt u opAccount Toevoegen en kiest u onder Heeft u al een Google-account voor Aanmelden. Daarna voegt u de gegevens van uw account toe en kiest u weer Aanmelden. In het scherm dat volgt zet u een vinkje bijContacten en drukt u op Voltooien. Uw contacten zijn gewoon offline te benaderen. Alleen om wijzigingen te verwerken die u óf in de telefoon óf in de 'cloud' doorvoert, is een (korte) verbinding nodig.
 
Succes!
132648
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Martin,
 
die stappen had ik al uitgevoerd, maar helaas geen succes. Ik heb mijn contacten in mijn telefoon ingevoerd en ook opgeslagen in het toestel, niet op de sim en niet op gmail, wat ook een mogelijkheid was, zit daar misschien het probleem in?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ik citeer nog even een stukje uit hetgeen ik in mijn vorige post meldde:
 
Wanneer het Google-account waarin u uw contactpersonen hebt opgeslagen.....
 
Het is dus inderdaad wel de bedoeling dat je de contacten aan je Google-account (Gmail-account) koppelt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic