poortje4

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Superdeal,blackberry

Ik heb eind oktober bij superdeal een blackberry met abbo genomen,hierbij zat onbeperkt internet voor 6,25 per maand.Als je dus bij bloks keek stond er dus ook geen limiet oid.Ook kreeg ik bij tegoed gewoon alleen beltegoed en geen internet tegoed,want dat was onbeperkt.Gisteren open ik tegoed heb ik ineens 250 mb internet ,al ruim 50 verbruikt en dus nog 200 over.
Ik denk foutje,heb gebeld met vodafone,klinkt makkelijker als het is ,voor je ze berijkt ben je een uur verder en tien euro armer.
Maar goed,word er beweerd dat dit al vanaf start zo is,en dat ik bv in november 77mb had verbruikt,ja duh hij staat dag en nacht aan,en nu in vijf dagen 55 mb?TErwijl er niks anders mee is gedaan?
Ik heb geen poot om op te staan,volgens de klantenservice,maar kan dit zomaar?Op al mijn vorige rekeningen stond nooit hoeveel mb ik had verbruikt,dus wie heeft er nu gelijk?Als je bij superdeal kijkt staat de aanbieding er nog,met dezelfde voorwaarden.
Ik heb nu nog 22 maanden te gaan,waarin ik steeds moet kijken hoe het gaat,want als je boven die 250 komt moet je dokken,en niet te zuinig natuurlijk.
Het contract is erg onduidelijk,daar kun je alle kanten mee op,tuurlijk dat was al van te voren ingecalculeerd.
Ik wil stappen ondernemen,heb bijstand ingeschakeld maar zoek nu mensen die hetzelfde meemaken.
En ik weet er zijn ergere dingen,maar waar het mij vooral om gaat is dat ze niet eerlijk zijn,zeg dan eerlijk u heeft gelijk het is per 1 januari veranderd.
Maar laat mij niet denken dat ik gek ben,en mijn screen foto's van november die geven dit ook aan!Ik had onbeperkt en dit is gewijzigd!
Dus wie nog meer?En denk erom als je dit leest en je hebt het abbo,kijk het na,voor je het weet ben je een kapitaal kwijt!
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic