Hoi @Biancafl
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Dit is natuurlijk heel erg vervelend en zou niet mogen gebeuren. Heb je al online gekeken of er misschien een storing bij je in de buurt is? Daarnaast zou je ook nog even kunnen proberen om je SIMkaart uit je toestel te halen en deze in een ander toestel te stoppen om te zien of die het daarin wel goed doet. Dan zou je nog een andere SIMkaart in je eigen toestel kunnen stoppen om uit te zoeken of het nu aan je eigen SIMkaart ligt of misschien wel aan het toestel.
Als het aan het toestel ligt dan zal die opgestuurd moeten worden voor reparatie (2 jaar garantie) en anders zal Vodafone je nummer een keer een reset moeten geven. Misschien blijf je wel ergens hangen in het systeem en krijg je daarom de storing. Nu verwijs ik niet graag snel naar de klantenservice, maar als je alles hebt bekeken dan zou je die toch eens kunnen vragen of ze je nummer een reset willen geven in het systeem en dan hopen dat het is opgelost.