Wenda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Storing

Om 13.15 uur berichtten jullie dat de storing voorbij is en dat de klanten weer gefaseerd toegang krijgen. Het is nu anderhalf uur later en ik heb de telefoon net een kwartier helemaal uit gehad, maar het werkt nog steeds niet. Enige idee hoe en wat?
2 Reacties 2
Kerstin

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier net zo met beide abonnementen nog geen netwerk.
Ook niet na handmatig netwerk selecteren en toestellen opnieuw opstarten
( Groningen )
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi

We ervaren momenteel een storing waardoor je problemen met het netwerk kunt ondervinden. Wij doen hard ons best om de hinder te beperken en dit zo spoedig mogelijk op te lossen. We ondervinden nog steeds onderbrekingen van het signaleringsverkeer (wat zorgt voor het opzetten en afhandelen van spraak, sms en dataverkeer).

Tijdens deze onderbrekingen is er tijdelijk geen verkeer mogelijk. Het netwerkverkeer komt inmiddels weer gefaseerd op gang, waarna de getroffen klanten geleidelijk aan weer verbinding met het netwerk kunnen maken. Hoe lang deze onderbrekingen zullen duren, kunnen we nu nog niet precies aangeven. Zodra we meer informatie hebben, zullen we daar mededelingen over doen.

We willen benadrukken dat 112 nog steeds bereikbaar is.
Meer lees je hier: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/netwerkstoring-295379
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic