RobinWissink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storing voor Deventer staat niet vermeldt op de site

Hallo,

Ik heb vandaag in de Vodafone winkel een iPhone abonnement afgesloten, hier werd mij gezegd dat de aansluiting ongeveer een kwartier duurt, na 2 uur ben ik uiteindelijk terug gegaan naar de winkel omdat er nog steeds geen service beschikbaar was.

Eenmaal in de winkel stond daar ook een ander meisje met hetzelfde probleem, de verkoopster die mij voorheen ook geholpen had belde naar Vodafone (Waarschijnlijk) en haar werd gezegd dat er inderdaad een soort storing was voor mensen die hun abonnement geactiviveerd zouden moeten hebben, tevens zeiden ze dat dit probleem rond 5 uur verholpen zou zijn.

Helaas is het nu 8 uur en zit ik nog steeds zonder service of iets wat daar ook maar op moet lijken, ik heb meerdere malen zoals mij in de winkel verteld is, de telefoon op flightmode gezet maar helaas zonder enig resultaat.

Mijn vraag is dus ook; Weet iemand hier iets meer van? En waarom staat er niets bij storingen?

Alvast bedankt,
1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Oei Robin, dat is echt vervelend! Ik denk dat je simkaart niet geactiveerd is.
Neem hiervoor even contact met ons op via 1201, twitter, facebook of hyves. Hier kunnen we je kaart activeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic