Drongo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Storend taalgebruik in App

Wanneer ik mijn datagebruik van deze maand opvraag in de Androidapp, stoor ik mij iedere keer weer aan de aanspreekvorm: 'Hé dataslurper, Je hebt meer dan 80% ...' Waarom zou ik een dataslurper zijn wanneer ik gebruik maak van de databundel waarvoor ik betaald heb? Wat maakt dat Vodafone?

Zal ik Vodafone voortaan maar aanspreken met: 'Hé Euroslurpers'?

Groet,

Marco
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Drongo,

Feedback geven over de MyVodafone app kan natuurlijk altijd. Deze optie is ook te vinden in de MyVodafone app zelf.

Het woord dataslurper wordt ook niet bedoeld als nadelig. Het is meer van, jij bent snel bezig met verbruiken ;).
Drongo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Dan is het zien van Vodafone als een Euroslurpend bedrijf ook een groot compliment.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Drongo,

Ieder zijn eigen mening natuurlijk ;). Feedback voor de MyVodafone app is ook welkom, deze optie is ook te vinden in de app zelf.

Tegenwoordig zijn applicaties vergeleken met vele jaren terug toch veranderd. Het grootste deel van de consument vindt het belangrijk dat niet alles serieus en erg sober hoort te staan. De consument vindt het ook fijn als aan de andere kant een beetje als vriend wordt meegedacht of wordt meegedaan :).
Dat is zo ook te zien op bijvoorbeeld Twitter, Facebook en Instagram.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic