Hallo allemaal,
Ik zal de vraag zo kort en bondig houden, ik ben al vanaf oktober bezig om iemand met verstand aan de telefoon te krijgen, via de chat wordt ik ook afgescheept dus dan maar via het forum. Wie weet kan dat helpen. Ik hoor vaak van vodafone dat dit een bijzondere situatie is maar verder wordt ik ook niet geholpen. Ik kan wel naar de geschillencommissie stappen, maar dan duurt het nog langer. Ik ben al een half jaar bezig om klant te worden. (Ik wilde van hi naar vodafone ivm aantrekkelijke buitenland bundel.)
Ik heb meer dan een maand geleden een klacht ingediend omdat ik niet geholpen wordt. Ik kreeg een e-mail met een case nummer, ik zou kunnen inloggen op my vodafone om de status ervan te bekijken.
My vodafone kan ik mij niet op inloggen omdat mijn nummer niet geregistreerd staat bij jullie. Ik PROBEER al vanaf oktober klant bij jullie te worden, maar dat ben ik dus NIET. Ik heb via de telefoon geprobeerd te vragen of er gekeken kan worden naar de status. Dan krijg ik het antwoord "u kunt morgen terugbellen naar afdeling nummerbehoud, zij kunnen in de status van de klacht kijken". De andere dag bel ik om doorverbonden te worden "Nee wij kunnen u niet doorverbinden, deze afdeling is niet telefonisch bereikbaar". Via de chat heb ik geprobeerd antwoord te krijgen, zij kunnen ook niets voor mij doen. Ze kunnen zelfs het casenummer niet vinden, ik moet nog maar "even" geduldig afwachten. Als ik in de algemene voorwaarden kijk staat er dat er antwoord moet komen met 10 werkdagen. Toen ik dit gelezen had heb ik nog een keer een case aangemaakt om erop te attenderen dat ik nog geen antwoord heb op mijn vorige case. Wederom zijn we weer 1,5 week verder en ik hoor niks. Zoals ik al zei ik probeerde over te gaan van hi naar vodafone met nummerbehoud, er is vanaf oktober tot nu 3 keer een afwijzing gedaan van hi naar vodafone. Afgelopen weekend belde ik voor de zoveelste keer en na 20 minuten in de wacht gestaan te hebben vertelden ze mij dat de simonly die ik afgesloten heb bij jullie in oktober geannuleerd is omdat hi het nummerbehoud 3x heeft afgewezen! Dit is eind januari al gebeurd en ik heb hier geen bericht van gehad. Hij kon mij niet vertellen waarom er geen annuleringsbevestiging is gestuurd en nogmaals een bevestiging sturen kon hij ook niet. Dit gaat weer via een andere afdeling. De bevestiging zou ik binnen 10 werkdagen ontvangen...........Je ziet het al aankomen we zijn weer aan het einde van deze week en ik heb nog niets ontvangen. Ik heb de voorwaarden ook nog een paar keer doorgelezen, ik kan nergens vinden dat na 3x afwijzing het gehele abo wordt geannuleerd. Ik heb weer gebeld naar vodafone en er verteld mij een meisje dat het abo al in is gegaan en niet geannuleerd is. Ze begreep het niet vervolgens 28 minuten in de wacht gestaan en uiteindelijk heb ik opgehangen.
Hi, die mij wel professioneel te woord kunnen staan zeggen dat waarschijnlijk het nummerbehoud niet doorgaat maar dat ik wel een simkaart krijg met het tijdelijke nummer van jullie en dat het abo waarschijnlijk wel gewoon ingaat. Ik moet dus op mijn hoede zijn met alles wat ik doe totdat ik de annuleringsbevestiging heb.
Mijn contract loopt in maart af bij hi, ik wil deze graag verlengen bij hen. Ik ben liever 500 euro in de maand kwijt dan dat ik klant wordt bij jullie. Maar ik heb recht op een annuleringsbevestiging en een antwoord op mijn klacht.
Mijn simpele vraag is dus uiteindelijk: bij welke afdeling en persoon moet ik zijn die mij wel een annuleringsbevestiging kan sturen?