Ik heb mijn datagebruik (Pakket) zo ingesteld dat ik alleen nog via Wifi kan internetten. Maar het blijft een heel raar verhaal en zo te lezen zijn er veel meer mensen met spookrekeningen, hier moet Vogafone toch iets aan doen! Trouwens tijdens de start van het torenhoge gebruik was ik onderweg van mijn werk naar huis en dan gebruik ik al helemaal geen internet. Ook heb ik erg weinig apps ingesteld en gebruik ik internet nauwelijks.
Mijn vertrouwen is helemaal weg, dacht een goede overstap te hebben gemaakt. Ben jarenlang klant geweest bij Tele2, nog nooit prblemen of nooit vreemde hoge rekeningen ontvangen, stom dat ik er ben ingetrapt om een mooie mobiel te bemachtigen....
En nu, lees steeds meer klachten, wat doet vodafone hieraan, kan toch geen toeval wezen dat er binnen een paar dagen zoveel mensen ineens torenhoge, zelfs gigahoge rekeningen ontvangen, is er niemand die gaat onderzoeken of die fout niet bij Vodafoon ligt?