Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

Sony Xperia Z hoofdtelefoon pre-order actie

Hallo allemaal,

de laatste paar dagen is wat verwarring ontstaan over de details van de pre-order actie die bij de Sony Xperia Z zit. Het gaat dan om de actie waarbij je een MDR-1R hoofdtelefoon van Sony krijgt. We zijn daar voor jullie achteraan gegaan en bij deze wil ik graag wat duidelijkheid scheppen.

Allereerst een belangrijke mededeling: zoals vanaf het begin aangegeven is, gold bij deze actie een beperkte voorraad. Het eind van die voorraad is bereikt. Vandaar geldt deze actie vanaf vandaag niet meer bij Vodafone.

Voor welke bestellingen geldt de actie:


  • Deze actie geldt alleen voor pre-orders die online zijn gedaan.
    Hij geldt niet voor telefonische- of winkelbestellingen.
Tot wanneer gold deze actie:


  • Deze actie gold bij Vodafone tot 18-2-2013 (tot het middaguur)
Wie krijgt de hoofdtelefoon?


  • Bij alle online pre-orders die voor het einde van de actie zijn geplaatst krijg je de hoofdtelefoon.
Hopelijk schept dit wat duidelijkheid!
133 Reacties 133
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik zeg ook niet dat het waarheid is, ik deel alleen hier wat mij gezegd is.. Nu hopen dat ze die woorden nakomen..
Basbus

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kardinaal schreef:
Ik zeg ook niet dat het waarheid is, ik deel alleen hier wat mij gezegd is.. Nu hopen dat ze die woorden nakomen..
Reken er maar niet op. Telefonisch kon men(twee verschillende medewerkers) mij beloven dat ik recht had op een hoofdtelefoon maar nu via de facebook wordt er gewoon gezegd: Je hebt pech.
Shawshank

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mij word iedere dag verteld dat ik de koptelefoon gewoon krijg, 20e besteld. Maar er zitten ook een paar wieko's bij die denken dat ik naar sony moet bellen. Jullie actie,niet die van sony. Ik bel iedere dag en iedere dag zegt iemand anders ja volgens onze laatste informatie is het dit is het dat, gisteren zou hij nageleverd worden, vandaag moet ik sony bellen. As dit binnen een week niet is opgelost stuur ik mijn xperia z terug en ga ik verder bij TMobile.
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het zou wel fijn zijn als er een reactie of bevestiging zou komen hier van een mod, op het verhaal wat mij gisteren door een telefoonmedewerker is gedaan..
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hi allemaal,

Ik wil jullie vragen om alsjeblieft op een opbouwende manier te communiceren met elkaar en met de moderators, alleen op deze manier kunnen we elkaar helpen. Met "schreeuwen en roepen" komen we zeker niet verder. De moderators staan voor jullie klaar hier op het forum en zij zullen hun best blijven doen om informatie te verzamelen over de Sony Xperia Z hoofdtelefoon pre-order actie.
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik stel daarom volgens mij boven jouw ook een normale vraag, zonder schreeuwen of brutaliteit of iets dergelijks.. Maar ook daar word geen antwoord op gegeven, dus wees eerlijk, het is dus niet raar dat mensen zich anders gaan gedragen. Al was er alleen maar een antwoord als, we gaan het nakijken, we zijn er mee bezig of iets dergelijks.. Maar er word totaal niet op mijn bericht gereageerd.. 😉
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Kardinaal, ik heb je bericht even terug gelezen en ik vraag me af of je al eens contact hebt opgenomen met de 24/7 Vodafone Webcrew ? Ik weet zeker dat mijn collega's iets voor je kunnen betekenen. Stuur eens een Twitter of Facebook berichtje. Ze gaan je dan om Vodafone gegevens vragen middels een privebericht. Laat me even of het gelukt is 🙂
Basbus

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MauriceD schreef:
Hoi Kardinaal, ik heb je bericht even terug gelezen en ik vraag me af of je al eens contact hebt opgenomen met de 24/7 Vodafone Webcrew ? Ik weet zeker dat mijn collega's iets voor je kunnen betekenen. Stuur eens een Twitter of Facebook berichtje. Ze gaan je dan om Vodafone gegevens vragen middels een privebericht. Laat me even of het gelukt is 🙂
Zei zeggen: je hebt pech. Zoek het maar uit.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Basbus schreef:
MauriceD schreef:
Hoi Kardinaal, ik heb je bericht even terug gelezen en ik vraag me af of je al eens contact hebt opgenomen met de 24/7 Vodafone Webcrew ? Ik weet zeker dat mijn collega's iets voor je kunnen betekenen. Stuur eens een Twitter of Facebook berichtje. Ze gaan je dan om Vodafone gegevens vragen middels een privebericht. Laat me even of het gelukt is 🙂
Zei zeggen: je hebt pech. Zoek het maar uit.
Hoi Kardinaal, ik wil je antwoord absoluut niet betwisten maar het lijkt me sterk dat mijn directe collega's dit antwoord gegeven hebben ? Kun je aangeven waarom zei zeiden dat je "pech"zou hebben ?
Basbus

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes


    • Edit: wellicht kunnen we dit over via PM bespreken.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Basbus schreef:


    • Edit: wellicht kunnen we dit over via PM bespreken.
Dit betekend dat je verdere informatie krijgt via een Private Message op Facebook 🙂 Heb je dit ook gedaan ?
Basbus

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MauriceD, ik heb een PM naar jou gestuurd.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi basbus, mijn excuses ik had je verkeerd post begrepen 😄 Helaas is deze functie uitgeschakeld van mijn kant dus ik kan niet reageren. Heb je voor mij een postcode en een klantnummer. Wellicht kan ik op deze wijze iets voor je betekenen 🙂
Kardinaal

Gedreven Liefhebber
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ben ook wel benieuwd.. Als jij een klantnummer en postcode heb kan jij dus nakijken of je collega gisteren aan de telefoon gelijk had?
Basbus

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ha! Dat is handig om te weten ;). Klantnummer 356570659, Postcode 2312ED.

Korte samenvatting van het verhaal: Tijdens bestellen (verlengen contract, middag 18-feb) heb ik contact gehad met de verkoopafdeling. Er is toen gezegd dat ik via internet moest bestellen en dat er nog lang niet genoeg pre-order waren dus dat ik gewoon een headphone kreeg. Gelijk besteld natuurlijk maar nergens bericht over de headphones. Week later telefonisch navraag gedaan en toen is mij (door drie verschillende medewerkers) verteld dat ik recht op de headphones heb en dat ik een voucher krijg toegestuurt of iets waarmee ik de headphones op sony.nl kan aanvragen.
Nu wordt via de facebook chat verteld dat ik geen headphones zal ontvangen. Verder kunnen ze niets doen en moet ik maar per post een klachtenbrief sturen.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Basbus schreef:
Ha! Dat is handig om te weten ;). Klantnummer 356570659, Postcode 2312ED.

Korte samenvatting van het verhaal: Tijdens bestellen (verlengen contract, middag 18-feb) heb ik contact gehad met de verkoopafdeling. Er is toen gezegd dat ik via internet moest bestellen en dat er nog lang niet genoeg pre-order waren dus dat ik gewoon een headphone kreeg. Gelijk besteld natuurlijk maar nergens bericht over de headphones. Week later telefonisch navraag gedaan en toen is mij (door drie verschillende medewerkers) verteld dat ik recht op de headphones heb en dat ik een voucher krijg toegestuurt of iets waarmee ik de headphones op sony.nl kan aanvragen.
Nu wordt via de facebook chat verteld dat ik geen headphones zal ontvangen. Verder kunnen ze niets doen en moet ik maar per post een klachtenbrief sturen.
Ik heb het voor je nagekeken en na kort overleg moet ik helaas melden dat je geen aanspraak maakt op een headset, ondanks eerdere toezeggingen door collega's van de telefonische klantenservice.
Basbus

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
MauriceD schreef:Ik heb het voor je nagekeken en na kort overleg moet ik helaas melden dat je geen aanspraak maakt op een headset, ondanks eerdere toezeggingen door collega's van de telefonische klantenservice.
U begrijpt dat ik hier natuurlijk geen genoegen mee neem?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Ik begrijp de situatie heel goed en ook hoe vervelend deze is maar ik kan de boodschap helaas niet mooier maken dan hij is. Ik denk dat de optie om een klachtenbrief te schrijven naar de desbetreffende afdeling een prima optie is.
Basbus

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Oke dat zal ik zeker doen als ik mijn telefoon eindelijk ontvangen heb.. Bedankt voor het navragen.
Rens008

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Maurice,
 
Hoe kan het voorkomen dat ik aan de kant gezet wordt met de koptelefoon actie? 
Ik voldoe prima aan de voorwaardes die vodafone zelf op dit forum heeft geplaatst (online verlenenging op 14 feb) en er stond ook een afbeelding van de koptelefoon op de website tijdens verlenging, maar ook tegen mij wordt verteld dat ik niet (meer) op een lijst sta?

Enkele posts terug zijn er mensen die na mij verlengd hebben en wel recht/aanspraak maken op deze koptelefoon en hem inmiddels ook al binnen hebben? Ik heb ondertussen contact opgezocht via facebook en e-mail maar hier krijg ik tot dusver geen reactie meer op? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic