SAEN

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slingplayer Doet Het Ineens Niet Meer

Ik heb anderhalf jaar geleden met de keuze voor een nieuwe provider en toestel rekening gehouden met de aanschaf van de slingbox. Ik wilde graag op mijn mobiel de TV van thuis kunnen bekijken, dus koos ik voor de SE Xperia icm Vodafone vanwege het snelle internet. Tot een aantal maanden geleden werkte dat perfect. Ineens dus niet meer! Ik had ergens op een Iphone forum gevonden dat dit is gekomen door een vermeende Voip blokkade, maar vraag me af wat Slingplayer mobile daarmee te maken heeft? Nog meer mensen die dit prachtige apparaat ineens niet meer kunnen gebruiken?
8 Reacties 8
robertpnl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Yep hier ook geconstateerd. Ik krijg wel verbinding met mijn Slingbox en voor hooguit 1 seconde beeld, maar dan blijft het zwart en stil. Terwijl het eerder wel heeft gewerkt. Maar sinds enkele weken niet meer. De laatste versie van de Sling software gebruik ik. Mobiel is Windows 6.5. Ik vermoed dat wat de topicstarter ook zegt, dat er ergens een blokkage is maar nooit echt goed onderzocht waar precies.
SAEN
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit bericht 'gejat' van een iphone forum! Er is dus nog hoop!
Thank you for contacting Sling Media Support. We have been in touch with Vodafone NL and have raised a ticket number with them. They have indicated that they will will be running several tests on a separate part of their mobile network (test network) to make sure that this software will not be congesting their mobile network once our software is used by a large number of people. As soon as these tests are finished they will get back to us and inform us about the results. We do sincerely apologize for the delay.
robertpnl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit bericht 'gejat' van een iphone forum! Er is dus nog hoop!



Bj mij werkt de Slingplayer weer via Vodafone.
SAEN
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bj mij werkt de Slingplayer weer via Vodafone.



Serieus? Ik krijg alleen nog geluid, beeld niet. via wlan werkt het wel prima!
robertpnl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Serieus? Ik krijg alleen nog geluid, beeld niet. via wlan werkt het wel prima!



Apart. Ik krijg nu helemaal geen geluid en beeld krijg ik na een lange tijd wachten (wel stilstaand). het werkte wel een aantal dagen terug. Op het iPhone forum klaagt men nu ook dat het ook niet meer werkt.
marin277

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Apart. Ik krijg nu helemaal geen geluid en beeld krijg ik na een lange tijd wachten (wel stilstaand). het werkte wel een aantal dagen terug. Op het iPhone forum klaagt men nu ook dat het ook niet meer werkt.

Hoi RobertPaul, heb je het intussen al voor elkaar? zo ja, vertel even.

Ik heb hetzelfde ervaring met een HTC desire ik heb het 1X op mijn abo vodafone gehad en verder niet meer, op WIFI geen probleem, ik gebruik ook een abo van KPN op een HTC desire en daar heb ik met de slingplayer geen problemen mee zowel abo als wifi.
Johngalaxy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allen,

ook ik ben al enige tijd bezig met een niet werkende slingplayer mobile op mijn samsung galaxy s via vodafone.

Hier mijn ervaringen:

via wifi werkt slingplayer goed
via t-mobile werkt slingplayer goed
indien ik slingplayer op de laptop start en de telefoon als modem gebruik werkt slingplayer ook goed

contact gehad met samsung, slingmedia en vodafone voor een oplossing echter niemand kon mij helpen totdat ik na diverse gesprekken met vodafone een aanbeveling kreeg om mijn apn te veranderen van live.vodafone.com in web.vodafone.nl, toen werkte slingplayer prima(web.vodafone.nl wordt nl niet gecromprimeerd en live.vodafone.com wel).

Echter vorige week werd ik door vodafone gebeld dat mijn kosten voor mijn "zorgeloos en onbeperkt" internet hoog opgelopen waren doordat via web.vodafone.nl ongeveer 6 euro per MB gerekend wordt.

Zij zouden het wel terugbetalen maar dan moest ik wel mijn apn weer terugveranderen.

Heb ik maar gedaan en nu wacht ik op een oplossing van vodafone, in de tussentijd neem dan maar mijn laptop overal mee naar toe om slingplayer te gebruiken met de telefoon als modem, werkt goed kost alleen iets meer data
daveku

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb recentelijk de Vodafone Mifi incl onbeperkt internet aangeschaft om de slingbox te gebruiken voor onderweg. In de Vodafone shop heb ik specifiek aangegeven waarvoor ik dit abbonement (€50 p/maand) wilde aanschaffen. Als ik nu mijn slingplayer open zegt hij dat ik geen internetverbinding kan krijgen.
 
Hoe moet ik dit nu oplossen ?
 
Als blijkt dat Vodafone dit geblokkeerd heeft wil ik uiteraard z.s.m. het abbonement ontbinden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic