Hallo allen,
ook ik ben al enige tijd bezig met een niet werkende slingplayer mobile op mijn samsung galaxy s via vodafone.
Hier mijn ervaringen:
via wifi werkt slingplayer goed
via t-mobile werkt slingplayer goed
indien ik slingplayer op de laptop start en de telefoon als modem gebruik werkt slingplayer ook goed
contact gehad met samsung, slingmedia en vodafone voor een oplossing echter niemand kon mij helpen totdat ik na diverse gesprekken met vodafone een aanbeveling kreeg om mijn apn te veranderen van live.vodafone.com in web.vodafone.nl, toen werkte slingplayer prima(web.vodafone.nl wordt nl niet gecromprimeerd en live.vodafone.com wel).
Echter vorige week werd ik door vodafone gebeld dat mijn kosten voor mijn "zorgeloos en onbeperkt" internet hoog opgelopen waren doordat via web.vodafone.nl ongeveer 6 euro per MB gerekend wordt.
Zij zouden het wel terugbetalen maar dan moest ik wel mijn apn weer terugveranderen.
Heb ik maar gedaan en nu wacht ik op een oplossing van vodafone, in de tussentijd neem dan maar mijn laptop overal mee naar toe om slingplayer te gebruiken met de telefoon als modem, werkt goed kost alleen iets meer data