PeterRennspies

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechtere ontvangst/bereik na systeemupdate Samsung Galaxy S3

Sinds mijn Samsun Galaxy S3 in januari is geüpdatet naar Android 4.3 is de wifi-ontvangst op veel plaatsen én mijn mobiele netwerkontvangst dramatisch slechter geworden. In Nijmegen (waar ik vaak werk) schakelt mijn telefoon regelmatig tussen G, 3G en (af en toe) H of H+. Thuis in Elst kan ben ik helemaal onbereikbaar voor zowel telefoon als mobiel internet (was voorheen al slecht, maar nu helemaal nul). Is dit probleem bij u bekend (ik lees er meer over op diverse fora) en weet (of verwacht) u een oplossing.
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @PeterRennspies ,

Sommige mensen hadden inderdaad last van de nieuwe update voor de Galaxy SIII en zo te zien jij ook :(.
Wat ik je adviseer is om je APN instellingen opnieuw te installeren. De volgende pagina zal je hopelijk ook verder helpen, http://handleidingen.vodafone.nl/web/samsung-galaxy-s-iii/ontdek-het-toestel/internet/de-telefoon-vo... Je toestel voor 2 minuten uit zetten en de simkaart eruit halen zou heel misschien kunnen werken en deze hierna opnieuw aan te doen.

Ik heb nog en Topic voor je die je misschien ook eens zou kunnen lezen, klik hier om deze te zien en te lezen.
En natuurlijk heb je als laatste redmiddel en reset te doen, let dan wel op dat je en back up maakt via Samsung Kies voor op de PC dan wordt je data opgeslagen maar apps worden hiermee niet opgeslagen maar verwijderd na je reset!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic