Hoi
Jaap V Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Is dit niet meer een vraag voor je thuis internet provider?
Aangezien wel je icoontje op je telefoon het doet, denk ik eerder dat het ligt aan je router, die van je provider, of die van jezelf. Heb je ook al eens gekeken bij andere mensen in huis als je Wifi bellen aan hebt staan? Je zou dat nog eens kunnen testen.
Zelf heb ik ook wel eens last dat ik niet via Wifi kan bellen, vooral bij mijn schoonouders. Die hebben de modem erg ver hangen en dan heeft het toestel er geen zin in en het bereik in het tehuis is zo dicht getimmerd (ze moeten het warm houden daar), dat het dus niet te doen is. Maar dat ligt dan niet aan mijn toestel en/of aan Vodafone maar aan het Wifi modem waar ik dan niet op kan aansluiten door het niet goed bereik hebben van Wifi. En dat is dan eigenlijk een vraag die je bij je thuis internet provider zou moeten stellen (of zelf een extra wifi versterker kopen).
Ik weet niet, maar daar lijkt het een beetje over te gaan.