Zakaria R

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik

Geachte heer, mevrouw (Vodafone),

Bij deze dien ik een verzoek in om mijn lopende contract te ontbinden wegens het meerdere malen leveren van een wanprestatie.

Na de storing van gister heb ik zodanig veel schade geleden dat ik na alle jaren het vertrouwen kwijt ben geraakt in Vodafone. Dit is niet de eerste keer dat ik mijn twijfels uitspreek. Vanuit mijn kant zijn er meerdere malen klachten richting het adres van de Vodafone gegaan.

Waar ik ook tegen aan loop is het feit dat ik op bepaalde adressen geen gebruik kan maken van mijn mobiele data. Ondanks het feit dat deze adressen op de dekkingskaart volledig donkerblauw zijn gemarkeerd. Ik kan niet optimaal gebruik maken van mijn abonnement op deze locaties en ik ben op deze momenten genoodzaakt om gebruik te maken van onveilige WiFi-netwerken, of mijn collega's/vrienden te vragen of zij hun hotspot netwerk toegankelijk willen stellen voor mij. (Onderstaand voeg ik de adressen bij.)

Ik heb in de afgelopen 6 maanden al drie keer een storing ervaren waar ik ten allerzeerste de negatieve gevolgen van heb moeten ervaren. Ik heb geen een keer een bericht mogen ontvangen wat betreft een 'update' of 'announcement' dat er een storing is. (Onderstaand voeg ik de data bij.)

Mijn verzoek naar Vodafone is dan ook om met onmiddellijke ingang mijn contract te ontbinden, en mijn nummer vrij te geven voor overname. Er is voor mij geen andere wenselijke oplossing. Wat betreft de resterende toestelkosten eis ik dat die gecrediteerd worden. De resterende toestelkosten zijn equivalent aan de geleden schade.

Mocht Vodafone er voor kiezen om geen oplossing te bieden, dan ben ik genoodzaakt om mijn klacht bij het consumentenloket van de Autoriteit Consument en Markt neer te leggen.

Rekenend op een vlotte afwikkeling,

met groet,

Adressen:
*verwijderd door Moderator*

Storingdata:
7 oktober 2018
29 oktober 2018
17 april 2018
2 Reacties 2
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Zakaria R,

We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. Echter, de Vodafone Community is geen geschikt kanaal hiervoor. Een contract wordt niet "zomaar" op verzoek ontbonden. Bovendien raden wij ten zeerste af om persoonlijke informatie zoals adressen, telefoonnummers of bankrekeningnummers te delen op het forum. Ik heb daarom de persoonlijke informatie uit jouw bericht verwijderd. Dit in verband met de privacy wetgeving.

Wat betreft jouw klacht raad ik je aan om eens de instructies op deze link te volgen: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml. Hiermee komen we er stap voor stap achter wat er precies aan de hand is met jouw aansluiting. De laatste stap betreft een melding bij onze technische afdeling. Zij gaan dan aan de hand van jouw voorbeelden een onderzoek starten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic