cookiemonster

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik op alles

Ik heb maanden slecht bereik met mijn nieuwe Vodafone bereik. Eerst allerlei zaken uitgeprobeerd met de klantenservice. Andere simkaart gekregen in diverse andere mobiele telefoon mijn simkaar gestopt.
Overgeschakelt op 2g. Niets lijkt te helpen.
Kunnen er iets zijn dat het signaal stoort? Wifi?
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo cookiemonster,

Je kunt het beste een Netwerk-dekkingsonderzoek eisen op de postcode plus straatnaam plus huisnummer plus woonplaats.
Dat doe je via dit feedback-formulier.

Weblink: https://www.vodafone.nl/feedback/

Is de Netwerk-dekking inderdaad uitermate slecht. Dan eis je ontbinding van je abonnements-overeenkomst wegens wanprestatie door Vodafone. Dat kun je het beste schriftelijk doen, per aangetekend verzonden opzeggingsbrief.
Geef in je opzeggingsbrief duidelijk aan dat je het abonnement wilt be-eindigen wegens de uitermate slechte Netwerk-dekking.

Vodafone
Afdeling Abonnement Annuleringen
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Daarna kun je overstappen naar een telecom-provider die op jouw postcode wel een uitstekende Netwerkdekking biedt. Doe daar goed onderzoek naar.

Succes!

Netwerker

cookiemonster
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thx man. Ik ga dit eens aanvragen ik ben benieuwd. Ik ben het zo zat om telkens geen bereik of slecht bereik te hebben.
Dat gaat op een gegeven moment irriteren hahaha.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ondanks dat het weinig zin heeft en het toch niemand bij Vodafone ook maar iets uitmaakt ga ik toch de moeite nemen om mijn frustratie van mij af te schrijven.
Ik hoop dat ik hiermee kan voorkomen dat iemand zich als nieuwe klant inschrijft. Al is het maar 1 klant, is al voldoende.

Na zo stom te zijn geweest 1 jaar geleden over te stappen naar Vodafone is het nu dan toch eindelijk zover, mijn abbo is overgenomen door KPN. Zo blij als een kind.

Hier is echter wel 1 jaar lang slechte/geen verbinding bij Vodafone aan vooraf gegaan.
Nu weer terug bij KPN en wat een wereld van verschil!
Van de week schrok ik gewoon, dacht dat er iets kapot was op mn scherm. Maar na 2x kijken zag ik dat het gewoon de netwerkstreepjes in combinatie met 4G was linksboven die vol bereik zaten. Had ik afgelopen jaar helemaal niet meer gezien. Zag bij Vodafone altijd 1/2 bolletjes en GPRS in t beeld.

Helaas kan Vodafone op een aantal plekken gewoon niet voldoende dekking bieden, zeer triestig. (KPN kan dit wel)
Al meerdere malen aangegeven dat ze dit aan moeten passen op hun dekkingskaart.

Maar nu komt t mooiste. Meld ik me vorige week voor de laatste keer aan om mn laatste factuur te bekijken op MYVodafone. Zie ik dat ik 30 euro buiten mn bundel ben gegaan.
Dus ik even goed bekeken allemaal, zie ik dat ik welgeteld 274 MB buiten mijn bundel heb verbruikt.
En hier wordt dan maar liefst €27,40 voor gefactureerd!!!
Mijn hele Abbo is ONBEPERKT BELLEN/ONBEPERKT SMS/2000 MB internet voor €36,00 per maand.
En dan voor 274 MB €27,40 berekenen, beetje vreemde verhouding he?

Ik vind t verder allemaal prima zo.

Geniet van de €27,40, POWER TO YOU!

Met vriendelijke groet,

Steven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic