Mkb122

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht bereik in 8265

Weet iemand iets meer over slecht bereik op vodafone meer mensen hebben er last van maar zo wel binnen als buiten hebben we slecht bereik, en als ik 1200 bell krijg ik meteen gesprek beindigt.
Heb net nieuwe vodafone kaart gekocht gister dus dacht eerst dat het aan mij lag, dus mms en internet instellinge handmatig ingevoert. en deed het ook niet nu stond er al 1 standaard op me telefoon maar die werkt ook niet wifi wel.
PS: soms heb ik helemaal geen bereik.
9 Reacties 9
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Mkv122,

We hebben geen andere meldingen uit deze omgeving ontvangen.
Heb je hier ook last van als je je simkaart in een ander toestel plaatst?
Stel je toestel eens handmatig in op het 2G netwerk, brengt dit enige verbetering?




riavink69

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nou ik heb ook geen bereik in 8265 op 2 vodafone foons ....
en mijn neef ook al niet
hoop dat dit snel oplost ...en dat ik een vergoeding/korting op mijn abonnementen krijg 
 
ik betaal niet voor diensten die niet werken ...
Miep

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook heb heb geen bereik. Wel op de wiffi van me ouders maar zodra ik die uitzet is er geen internet meer. Er staat wel 3 g boven in me telefoon. Maar deze werkt niet
Marco77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb ook slecht bereik met Vodafone. Internet werkt niet. Ik krijg elke keer de melding "wachten op netwerk".
 
 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hallo allemaal,

Ik zie op het moment inderdaad een melding in mijn systeem staan. Blijkbaar is er een probleem met een 3G mast in Kampen. Het is wel mogelijk om verbinding te maken met 3G maar het zou inderdaad kunnen dat je een slechtere dekking ervaart en dat de verbinding tijdens het bellen meerdere keren verbroken wordt. Op het moment is de beste oplossing om jullie telefoons even op 2G in te stellen om toch te kunnen bellen en sms'en.

Het is in ieder geval in onderzoek en we doen ons best om het zo snel mogelijk op te lossen!

Bedankt voor jullie meldingen!
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Zou mooi zijn als het aangepakt wordt, op 8261BB heb ik binnenshuis sowieso geen 3G, maar dat neem ik dan maar voor lief aangezien hier andere oplossingen voor zijn. Zou wel mooi zijn wanneer 4G naar Kampen komt, dan kan ook ik pas echt gebruik maken van de mogelijkheden van mijn toestel en abonnementen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Chris,

Ook aan het 4G netwerk wordt druk gewerkt! 😄 We houden onze klanten op de hoogte via onze website. Op vodafone.nl/4G staat alle informatie!
Anita1703

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu nog steeds zeer slecht bereik op meerdere telefoons en al een paar weken. Betalen voor 3g dus ook graag bereik!
kalmoes

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ben bang dat je als er al 4g in kampen zou komen je nog de tip of het verzoek krijgt om naar 2g te gaan omdat het niet werkt.
3g werkt toch ook niet
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic