Marijn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds update geen internet meer

Beste Vodafone forum,

mijn broertje heeft een Blackberry Curve 8520 en sinds een paar dagen heeft hij geen internet meer. Hem werd gevraagd om Blackberry App World te updaten en sindsdien is niet alleen App World van zijn telefoon verwijdert maar ook doet internet het niet meer. Alleen WiFi doet het. Hij heeft wel de Blackberry Blox aan en hij kan wel smsen. Ik als grote broer heb van alles geprobeerd, van instellingen veranderen tot de hele telefoon te resetten en leeg te maken.

Niks helpt.

Graag zou ik een reactie willen hebben over wat ik moet doen.

Mvg,

Marijn
6 Reacties 6
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Staat zijn telefoon nog wel gekoppeld aan zijn Blackberry ID?
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey Marijn,

Zie je wel GPRS in hoofdletters staan?

groetjes,
sjors173

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem.
En ja er staat gewoon gprs rechtsboven bij verbinding.
ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ha Sjors,

Fijn dat er in elk geval gprs staat Maar zoals moderator Roy al vroeg, staat gprs met kleine letters of met hoofdletters? Dit is namelijk belangrijk. Kleine letters zijn een teken dat je internet niet kan werken omdat het netwerk niet beschikbaar is. Dus ik hoop dat bij jou GPRS staat ipv gprs.

Greetzzzzzzzzzzzzzz Ziza-ke
d-hebels

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik  heb het zelfde probleem ik moest twitter updaten en sinds ik dat gedaan heb heb ik geen internet meer terwijl ik gewoon abbonement heb eer staat bij mij in kleine letters gprs ik hoop dat u mij kunt helpen want ik heb mijn internet heel hard nodig
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hoi d-hebels,

Ik begrijp dat jij ook problemen hebt met internet na de update van twitter. Dat is wel lastig.

Wat gebeurt er als je de app verwijderd en opnieuw download?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic