Zara395

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart ontvangen

Ik heb vorige week maandag gebeld naar vodafone om een nieuwe nano simkaart te bestellen omdat ik er nooit een heb ontvangen bij mijn iPhone 5 abonnement. Ze zeiden dat het 5 dagen zou duren maar het is nu al een week verder en mijn simkaart is nog steeds niet aangekomen terwijl ik deze hard nodig heb. Wanneer komt mijn simkaart aan? en waar kan ik dit zien?
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Zara395 schreef:
Ik heb vorige week maandag gebeld naar vodafone om een nieuwe nano simkaart te bestellen omdat ik er nooit een heb ontvangen bij mijn iPhone 5 abonnement. Ze zeiden dat het 5 dagen zou duren maar het is nu al een week verder en mijn simkaart is nog steeds niet aangekomen terwijl ik deze hard nodig heb. Wanneer komt mijn simkaart aan? en waar kan ik dit zien?
Hey Zara,

Heb je in de tussentijd nog eens contact gehad met onze klantenservice? Zij kunnen namelijk wel zien of de simkaart al verstuurd is. Er kan natuurlijk altijd iets mis gaan aan onze kant of bij de post. Mocht je nou écht snel een simkaart nodig hebben dan kun je beter even langs een Vodafone winkel gaan. Daar kun je de nieuwe simkaart namelijk meestal meteen meenemen en daar activeren ze de sim ook meteen voor je.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic