rolexmilatz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart niet gedetecteerd

Sinds een week zegt mn telefoon dat de simkaart niet gedetecteerd is en herstart. Dit zeker 5x op een dag en wordt daar echt niet goed van. Graag antwoord op mn vraag
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai,

Het kan zo zijn dat je simkaart is beschadigd, je kunt en nieuwe aanvragen (gratis) als deze inderdaad beschadigd is. Via de klantenservice of via de winkel kun je en nieuwe simkaart aanvragen (in de winkel krijg je deze direct mee).

Hopelijk lost dit je probleem op!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey,

Mocht de tip van SamsungExpert niet helpen dan ben ik bang dat je telefoon het reparatie traject in dient te gaan omdat dan waarschijnlijk de simkaartlezer defect is.

Voor meer informatie: https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml

Groetjes stevied8&
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic