sabine3101

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart activeren?

Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag online mijn simkaart geregistreerd. We zijn nu een uur of wat verder en ik kan nog steeds niet verbinden met een netwerk, of ik dit nu automatisch doe of handmatig. Ik heb nog geen sms gehad en mijn oude toestel (de verbinding althans) doet het nog steeds. Hoe lang duurt het normaliter voor ze zo'n online verzoek verwerken? Of had ik beter kunnen bellen? Heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @michel1984kars ,

Ik raad je dan even aan om via de live chat contact op te nemen zodat zij even snel kunnen kijken wat er loos is en of deze in behandeling is of niet. Kijk ook even als je de simkaart uit het toestel haalt en dan weer er opnieuw in stopt of dit werkt.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Sabine3101,

Ik zie dat we je bericht over het hoofd hebben gezien. Sorry! Is het inmiddels wel opgelost? Zo niet hoor ik het graag van je.
lisannesikma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo serkan, ik heb hetzelfde probleem en zou het erg fijn vinden als dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost.
Met vriendelijke groet, lisanne sikma
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @lisannesikma

Op de site staat:

"We activeren simkaarten op werkdagen tussen 08:00 uur en 20.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur. Het kan een aantal uur duren voordat je simkaart actief is. Vul je het formulier in buiten deze tijden, dan activeren we je simkaart op de volgende werkdag vanaf 08:00 uur."

Aangezien het gisteren Pinksteren was (dus een feestdag) is dit geen werkdag. Daarom is je simkaart waarschijnlijk niet geactiveerd.
michel1984kars

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb vandaag om ongeveer half 3 s'middags mijn sim geactiveerd via internet maar hij doet het nog steeds niet

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @michel1984kars ,

Ik raad je dan even aan om via de live chat contact op te nemen zodat zij even snel kunnen kijken wat er loos is en of deze in behandeling is of niet. Kijk ook even als je de simkaart uit het toestel haalt en dan weer er opnieuw in stopt of dit werkt.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@michel1984kars

Zoals gezegd: "Het kan een aantal uur duren voordat je simkaart actief is."
fionacv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het kan een aantal uur duren??

Ik heb hetzelfde probleem op dit moment. Ruim op tijd tijdens 'werktijden' geactiveerd. Nu meer dan 2.5 uur later nog niets en ik de bijgeleverde brief staat toch echt letterlijk: "Tijdens openingstijden duurt het activeren van je simkaart maximaal één uur.

Wat dus inhoudt dat ik het hele weekend nog geen gebruik kan maken van mijn nieuwe telefoon.. Handig zeker als de nieuwe telefoon nodig was door een kapotte oude.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @fionacv ,

Je bent toch niet serieus nog steeds aan het wachten, als je nou even de chat opent kan je simkaart gelijk worden geactiveerd ;)!

ff doen en geregeld.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Is het intussen gelukt via chat? Geef dit dan even aan in dit topic.
Dan zijn andere gebruikers ook gerustgesteld 😉
Mahmudamac

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan het ook nig steeds niet activeren.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic