Beste heer/mevrouw,
2 tal problemen:
Probleem 1:
Begin van mijn contract in mei had ik via Vodafone Blox, via de site, 1GB extra genomen. Op de site stond dat deze gratis zou zijn. Dit met goede vertrouwen genomen, maar uiteindelijk is het bedrag toch doorberekend naar mij toe. Het gaat hier volgens mij om 15 euro. Ik heb al meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice, er zou een klacht zijn verstuurd, waar er contact zou worden opgenomen met mij. Dat is niet gebeurt. Ik weer bellen, maar uiteindelijk konden ze mij dat niet crediteren omdat het normaal gesproken wel geld zou moeten kosten. Dit vind ik erg vreemd. Ook kon de desbetreffende medewerkster mijn klacht niet terugvinden in het systeem, ook niet het gesprek wat ik in het begin in mei/juni had gehad met een van de medewerksters van Vodafone. Ook dit is erg vreemd. Ik meld iets netjes, en vervolgens wordt er geen tijd en aandacht besteed aan het feit dat ik iets meld, wat dus later onjuist bleek te zijn. Wie zit hier nou in de fout?
Probleem 2:
Ik heb sinds mei een Sim Only Red Essential. Via de site stond dat ik na 2 maanden kon verlengen met een toestel. Ik kan dit dus niet doen. Ik heb contact opgenomen met Vodafone klantenservice, zou geregeld moeten zijn binnen 2 dagen. Ook dit klopt niet. Ook hiervoor zou ik teruggebeld moeten worden. Dat is ook niet gebeurd. Ik zou dus vanaf juli/augustus kunnen verlengen. Dit betekent ook dat Vodafone zich niet aan hun voorwaarden houdt, mij de mogelijk geven om alsnog te kunnen verlengen. We zijn nu midden oktober, ik heb mijn toestel al los aangeschaft, maar dit vind ik uitermate teleurstellend hoe de klantenservice dit allemaal aanpakt. Klanttevredenheid staat niet hoog in het vaandel, spreek ik uit de ervaring die ik afgelopen maanden heb opgedaan.
Ik ben een druk persoon, het lukt mij ook niet om continue achter jullie aan te gaan, dat zouden jullie eens moeten doen. Omdat Vodafone haar voorwaarden niet nakomt, is het dan mogelijk om het contract te ontbinden?
Met vriendelijke groet,
Dhr. Tangali