Nou heb inmiddels zo'n kastje binnen......
heer Sido Moderator van Smartphone Crew - Forum NL,
Er zijn heel wat hoge flats gebouwd de laatste jaren in almere buiten gebied 1339be hierdoor slechtere 3G verbinding,dan weer H+ dan weer 3G terwijl je zit te bellen is dat met storend geluid.
Dus alleen had vodafone hierop meer masten plaatsen of die wel voldoende aanwezig zijn na 16 jaar in uitbreidend almere buiten .
Wordt er wel eens in de wijken gemeten of er wel voldoende signaals is in die wijken waar bekend is dat daar hoge flats komen?
Dus een SignaalPlus aangeschaft eigen vindt ik dat Vodafone gewoon in probleem gebieden leveren tegen 50% korting.
Maar daarop ga ik niet wachten en ben bang dat dit de komende jaar niet gaat gebeuren......
Met vol moed sluit ik hem aan registreer hem. geen enkel 3G verboinding
Alleen power lampje knippert en netwerk knippert.
Gereset hierna uiteindelijk een verbetering power rood wel konstant aan gekregen netwerk gaat wit gloeiend uit en aan.
De hele ochtend zitten proberen.,ip gereserveerd voor het modempje echter geen resultaat.
Bel ik 1201 tegen ,50 c p/min....na 10 minuten spreek ik iemand die dood leuk zegt dat klopt na mijn vraag dat er storing is.....
Waarom is vodafone zo onhandig geweest dit niet via website netjes te vermelden?
Kost mij weer 5 euro's kassa dacht ik maar bleek ! na reactie van mijn bericht uw medewerker gelukkig 45 euro cent per gesprek....pff...maar ondanks dit vindt ik mijn ongerief terecht.
De medewerker moeste mijn postcode gebied weten..checkte of ik in hun geregistreede persoon was dhr W... en andere gegevens nodig te hebben werd even in de wacht gezet volgens medewerker en plots werd verbinding verbroken ...
Ja terugbellen zou als service vanuiT Vodafone gepast zijn dus niet.....
Echter na 20 minuten besluit ik me maar aan te melden bij het Forum.
Om dit ongerief landelijk maar bekend te maken ........
Nou helpdesk 1201 Vodafone Bedankt voor de niet geleverde service trouwens voor het niet naar mijn uw bekende 06 nummer die op uw computerscherm stond of is die inmiddels alleen voor grotere afnemers als gigantische bedrijven die met kortingen honderden nummers afnemen ?