CrazyFace

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Signaal sterkte

Ik heb een vraag over signaal sterkte.
Bij ons in de buurt maar ook in andere steden hebben wij slechte signaal sterkte meestal 1 soms 2 a 3 streepjes.
Wij zijn niet de enige.
Wij horen ook van anderen dat het slecht is.
Wij hebben een s7 edge en een s8 en ik zelf heb een note 9.
Graag hoor ik hier meer van m v g CrazyFace.
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi CrazyFace
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je zou ook nog eens eerst kunnen proberen handmatig je netwerk aan te passen en dan weer terug te zetten naar Vodafone. En je kan ook nog proberen om je SIMkaart uit je toestel te halen, je telefoon 10 minuten uit te zetten en dan vervolgens opnieuw opstarten (met de SIMkaart er weer in). De boel zou dan resetten en misschien heb je dan wel weer goed bereik. Probeer dat eerst maar eens 🙂

Ik kan je daarna wijzen op de check je network (dekking). En daar een klacht indienen dat het allemaal niet goed verloopt in je buurt. En als nu iedereen dit doet die je kent, dus even doorvertellen, dan moet Vodafone dit opvallen en daar iets mee gaan doen. Misschien is er wel een storing of is de mast niet helemaal in orde. Zeker als er meer mensen last van hebben.

Succes en laat maar weten hoe het afloopt.
Fijn Feestdagen!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic