Woco

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Signaal Plus Femtocel 1.0

Beste Vodafone,
Bij het aansluiten van de Femtocel heb ik na hele tijd een knipperend rode lampje, wel een wit Servicelampje en ook een wit gebruikerslampje. Maar het de Power blijft knipperen, wat zou duiden op problemen met de configuratie?
De ethernetkabel is correct aangesloten en heeft verbinding (netwerklampjes branden/knipperen)
Volgens mij werkt het apparaat wel, maar mijn vraag is waarom het rode lampje blijft knipperen?

Daarnaast heb ik nog een vraag. Ik heb nu het apparaat direct op de switch van ons bedrijfsnetwerk aangesloten, maar ik wil op den duur het apparaat in een bepaalde ruimte plaatsen. Kan ik daarvoor de gewone netwerkbekabeling cat 5 van het bedrijf gebruiken? Is er nog een bepaalde lengte waardoor hij niet meer doet?

Graag antwoord, want ik heb uw klantenservice gebeld. Zij vragen mij het hemd van het lijf en geven aan mij terug te bellen, maar dat gebeurt vervolgens niet.
Met vriendelijke groet,
Woco
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bericht verplaats naar: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Signaal-Plus-Femtocel-1-0/td-p/162443 voor en beter en passend onderwerp.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic