Jo84

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Service Vodafone ver te zoeken!

Eind mei 2014 heb ik een nieuw toestel, met abonnement, afgesloten. Na al ruim 13 jaar klant te zijn (als het niet langer is) twijfelde ik hier geen moment over. Toestel viel af en toe wel eens uit, samsung s4 mini. Echter was dit niet storend. Tot eind oktober. Toen verergerde dit. Ik ben naar de winkel gegaan en toestel werd opgestuurd. Twee weken toestel kwijt geweest. Nieuwe software erop gezet. Echter klachten kwamen nog steeds voor. Dus weer terug half november. Toestel weer twee weken kwijt. Telefoon kwam terug met bericht dat er geen klachten gevonden was. Echter bij het installeren viel ie weer drie keer na elkaar uit! In de weken daarna verergerde de klachten tot tien of vijftien keer achter elkaar. Toestel is niet bruikbaar.
Maandag 29 december weer naar winkel....weer benzinekosten en parkeerkosten. Er is coulance verzoek ingediend. Inmiddels zes werkdagen verder (5 werkdagen zou erover heengaan) en nog niets gehoord. Afgelopen zaterdag gebeld met klantenservice (kost weer 45 cent) met verzoek mij door te verbinden. Kon volgens een Vodafone winkel, Maar nee, dat ging niet. Winkel zou voor mij gebeld worden en ik zou teruggebeld worden. Dit kon echter niet op zaterdag want het is druk....ik ben toch ook een klant?? Dat zou dus maandag worden. Inmiddels maandagavond en nog geen bericht!! Vodafone, ik ben er nu echt klaar mee. Na 13 jaar alle vertrouwen in jullie gehad hebben is dit nu volledig kwijt. En ik heb geen toestel!! Daar betaal ik echter wel maandelijks voor.
Graag dus heel snel reactie uit jullie kant met een juiste oplossing!!
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Jo,

Allereerst welkom op het forum.

Sorry voor onze late reactie.

Ik kan me goed voorstellen dat het frustrerend is als je zoveel problemen ervaart met je toestel en lang moet wachten op een oplossing. Echter als ik het goed lees zijn/waren onze collega's bezig met een oplossing. Soms kan dit - vooral door de feestdagen - langer op zich laten wachten. Ik raad je aan om dit af te wachten indien je nog geen reactie hebt ontvangen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic