D-2010

Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Screenshot My Vodafone

Goedemorgen, ik heb een Samsung S10e. 

Met deze telefoon kan ik geen screenshots maken van de My Vodafone-app. Dit vanwege beveiligingsbeleid.

Weet iemand hoe dit opgelost kan worden? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
D-2010
topicstarter
Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Hoi Marc, opnieuw opstarten en sim opnieuw plaatsen werkt ook niet. Ik heb de hoop opgegeven ?

Als ik echt een screenshot nodig heb, dan neem ik er gewoon een foto van met een ander toestel. 

Iedereen bedankt voor het meedenken! 

Bekijk in context

23 Reacties 23
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Is dit niet een vraag die een beetje bij je GB info past? Want je wilt natuurlijk laten zien hoe dat nu in elkaar zit en daarvoor moet je een foto maken? Ik ben geen Android gebruiker maar deze info zou moeten werken: Druk op de aan/uit-knop. Druk gelijktijdig onder op de volumeknop en houd de twee knoppen eventjes ingedrukt om een foto van je scherm te nemen. De foto wordt opgeslagen in de galerij van de telefoon.

D-2010
topicstarter
Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Nee, mijn vragen staan los van elkaar. Ik kan overal screenshots van maken, behalve als ik actief ben in de My Vodafone-app. Ik krijg dan een melding zoals in mijn 1e post vermeld. 

Graag zou ik die restrictie in de beveiliging die dan actief uit willen zetten. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @D-2010

Dat zou niet mogelijk moeten zijn. We hebben zojuist nog eens geprobeerd, maar ook dan kunnen we gewoon screenshots maken in de My Vodafone app. Zou je de app eens willen verwijderen en opnieuw installeren? Is het dan wel mogelijk om screenshots te maken? 

D-2010
topicstarter
Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Hi @Sharon ,

zojuist jouw suggestie geprobeerd en de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Helaas is dat geen oplossing. Kan nog steeds geen screenshots maken in de app.
De precieze melding die ik te zien krijg is als volgt:

Kan geen schermafbeelding maken vanwege beveiligingsbeleid.

Zoals gesteld heb ik er verder geen last van en kan ik zonder problemen screenshots maken bij het gebruik van andere apps.

 

D-2010
topicstarter
Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Ben dan eigenlijk wel benieuwd of andere Samsung Galaxy S10e-gebruikers hier ook last van hebben of niet.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is apart! ik heb namelijk nog zojuist een screenshot gemaakt van de app @D-2010.
Voor de zekerheid ook even het screenshot toegevoegd. Er zit dan ook geen restrictie vanuit ons op.
Heb je bij de instellingen - apps - My Vodafone, de optie camera aan staan? Ikzelf heb de S10+ waarmee het wel mogelijk is. 

D-2010
topicstarter
Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Hi Steven, dat was op zich een goede tip, maar die instelling stond al aan. Probleem is dus nog steeds aanwezig. Het is op zich niet superbelangrijk, maar wel irritant.. 

Mocht er iemand anders nog een goeie ingeving hebben, dan houd ik me aanbevolen! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hmmzz... Dan durf ik het even ook niet te zeggen. In de app zelf zie ik geen optie om dit in te stellen. Heb je batterij geoptimaliseerd aan staan en achtergrond activiteit aan staan? 

D-2010
topicstarter
Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

@Steven wat dat betreft staan de standaard instellingen gewoon aan.

Wellicht kom ik ooit nog eens tot een oplossing. Als het zover komt zal ik het laten weten ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag. Ik zal het topic voor een maand open laten staan. Mocht iemand nog een tip hebben hierover dan, hoor ik het graag.

evdr

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook op mijn OnePlus 6 kan ik geen screenshots maken van My Vodafone app.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Welke app versie hebben jullie @evdr en @D-2010?

evdr

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Steven, Dat is deze app en versie

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Deze heb ik er ook op staan @evdr! Dat zou het dus niet mogen zijn.
Kan ook dat een beveiliging ergens aan staat of een app waarbij dit niet mogelijk is het door duwt naar de VF app.
Enige wat ik nog kan verzinnen is om bijvoorbeeld de Oneplus eens terug zetten naar fabrieksinstellingen en dan eens alleen de VF app installeren.

D-2010
topicstarter
Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

 

D-2010
topicstarter
Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Ik heb de versie van 7 november. De meest recente versie dus 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

We raken een beetje aan het einde van onze opties @D-2010 🙂  Heb je een app blocker of andere beveiligingsapp? McAfee? Knox? Verwijder deze eens en probeer dan eens opnieuw. Als laatste redmiddel kun je ook nog een fabrieksreset doen, maar maak hiervoor eerst een back-up van je gegevens! 

D-2010
topicstarter
Stamgast
  • 59Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Ik heb een AVG antivirus geïnstalleerd. Heb deze al uitgezet, maar geen oplossing. Knox staat er niet op (voor zover ik weet). 

Fabrieksreset ga ik niet doen. Teveel gedoe. 

Het is niet anders. Bedankt voor het meedenken. Wat mij betreft sluit je deze topic. Wie weet loop ik ooit nog eens tegen een oplossing aan. 

Mvg 

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

@D-2010 ik heb toevallig ook een Samsung Galaxy S10e, dus dat komt goed uit. Echter kan ik wel gewoon screenshots maken. Alleen de Rabobank app laat het bij mij niet toe, maar dat hebben zij zelf zo ingesteld. Ik lees nog niet of je je toestel al hebt herstart, heb je dit gedaan? Zo nee, wil je dit eens proberen? Zo ja, wil je dan ook eens je simkaart opnieuw plaatsen? Ik heb gelezen dat het opnieuw plaatsen van je simkaart soms kan helpen. Ik ben benieuwd naar het resultaat van beide acties, laat het je het even weten? Mocht dit niet helpen dan zie ik naast de factory reset ook even geen andere optie meer. Maar dat is inderdaad veel gedoe voor alleen een screenshot in één app.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic