Woesteling

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Schandalig!

Vodafone hierbij wil ik meededelen dat jullie schandalig te werk gaan. Nu ga ik niet eens beginnen met al me klachten hierop te gooien want dan ben ik morgen nog bezig, maar de druppel die de emmer doet overlopen is als volgt.

Ik krijg een melding dat me bundel mb's ( YOU L ) op zijn, vervolgens koop ik op 3 april 20euro beltegoed en waardeer dit op. Direct probeer ik de You L bundel weer te activeren, dan krijg ik de melding dat ik deze niet kan activeren omdat het al geactiveerd is (meerdere keren geprobeerd), dan krijg ik net een sms dat ik nog maar €6.60 tegoed over heb ..

Let op, dus 20euro opgewaardeerd 3 dagen geleden, hoe is het mogelijk dat jullie mij melden ik geen bundel kan activeren omdat het nog loopt en vervolgens in 3 dagen tijd bijna 15euro rekenen van mij?!

Getekend,

Woeste klant

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Dit heeft te maken met dat een you bundel letterlijk een maand aan blijft staan. Daarna kan hij opnieuw geactiveerd wordem Woesteling
De klantenservice kan dit voor je opnieuw activeren en de oude verwijderen. Ik vermoed dan ook dat deze nog niet verlopen is. Vanuit hier kan ik dit helaas niet voor je controleren. Je kunt contact opnemen met mijn collega's hierover via de chat, twitter, facebook of telefonisch.
Jammer om te lezen dat je zo veel nare ervaringen hebt met Vodafone.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Woesteling,

Heb je inmiddels al iemand van de klantenservice gesproken? En heeft diegene je verder kunnen helpen?

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer we geen reactie meer ontvangen, zal dit topic binnenkort gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic