Colleke

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy young loopt steeds vast

Ik heb nu bijna 2 jaar mijn telefoon en sinds gisteren wil ie niet meer mijn sd-card lezen en loopt mijn telefoon steeds vast. Moet hem soms wel 5-6 opnieuw aanzetten voordat hij het weer wil doen. Maar ben al mijn apps nu kwijt en krijg nu steeds dat mijn geheugen vol is omdat ik niets op mijn sd-card kan zetten..

Is dit een bekend probleem ?? en wie o wie kan mij hier mee helpen. Ik mag volgende maand een nieuw abo aflsuiten omdat ik dan 4 maanden voor mijn einddatum zit maar wil toch wel graag nog even gebruik maken van dit toestel

Groetjes...
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 440Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Over je SD kaart; deze kun je veilig verwijderen door bij de instellingen te kijken.
Je zou natuurlijk eerst kunnen kijken of er Apps zijn die je niet gebruikt en anders maak je en Back Up van je data via Samsung Kies. Of het op het Vodafone Forum en bekend probleem is lijkt me niet zo maar goed dit soort dingen kunnen helaas gebeuren het is natuurlijk slechts technologie waar we nog elke dag aan bezig zijn...

Voor nu zou de bovenstaande tip je nog en tijdje meehelpen tot je nieuwe toestel.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Check ook even of je SD kaart niet defect is door hem bv met je computer uit te lezen of door een andere SD kaart in je toestel te testen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic