Mariella

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s4 mini functies vallen uit

Sinds een paar dagen beginnen steeds meer functies van mijn telefoon uit te vallen. Ineens was de telefoon 's ochtends leeg terwijl deze de avond ervoor nog halfvol was, nu loopt de batterij supersnel leeg ik mag mijn telefoon wel drie keer op een dag opladen wil deze de hele dag meegaan. Verder kan ik de Play Store niet openen, mijn batterijverbruik geeft aan dat deze app 38% van mijn batterijverbruik veroorzaakt maar ik kan de app ook niet stopzetten omdat het een app van de telefoon zelf is. Ook doet mijn wekker het niet meer en de timer gaat ook niet af (het geluid hiervan staat wel aan) en hij loopt wel van een minuut naar nul maar gaat dan niet af. Verder kan ik geen smsjes meer verzenden of ontvagen, ik kan wel gewoon bellen. Ook synchroniseert mijn Gmail niet meer, maar Hotmail wel. Gister kreeg ik ook een paar uur geen Whatsapp berichten binnen, toen viel de telefoon uit omdat de batterij weer leeg was en daarna kreeg ik deze berichtjes wel binnen. Nu net deed de camera het ineens niet meer, heb ik de telefoon opnieuw opgestart en nu doet deze het wel weer. Ik heb de telefoon misschien anderhalf jaar. Ik ben bang dat er misschien een virus op zit en ik heb geprobeerd om de app Clean Master Phone Boost via internet op mijn telefoon te zetten maar dit lukt niet.
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Vergeet niet om een back-up te maken van je telefoon. Werkt het toestel dan nog niet normaal dan dient hij gerepareerd te worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic