Maik1998

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s4 firmware update

Hallo

Ik heb sinds pas een s4 hij bevalt goed maar ik er zijn een paar dingen anders ( 2 vrienden van mij hebben ook de s 4 ik heb de zilvere en hun hebben wit en zwart ) ze hebben een paar dingen anders bijvoorbeeld in het meldingsvenster gps icoontje is anders en andere standaard achtergronden mijn firmware versie is : I9515XXU1AND3 . Hun hebben ook een andere versie ook stotterd hij wel is.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen bedankt !:)
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Maik1998 ,

Door naar: Apps > Instellingen > Over het toestel > Software update te gaan kun je controleren of er en update beschikbaar is voor je toestel!
Maik1998
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

Dat heb ik gedaan maar alle update's zijn geinstalleerd toch vindt ik het raar...

Mvg maik
Maik1998
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tenminste dat zegt hij
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

En is het toestel via en Vodafone Dealer besteld?
Of is deze los gekocht?
Maik1998
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo deze is los gekocht
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Maik1998 ,

Aha daarom! Vodafone en andere providers bieden en andere update aan dat Samsung gelijk pusht via Kies of FOTA bij providers worden er extra software aanpassingen gedaan voor het eigen netwerk en bijvoorbeeld eigen apps.

Het kan nog even duren voordat jij deze update binnen hebt, ik heb hem hiero op de Galaxy S4 binnen en Vodafone branded toestel.
Cehck dus af en toe Samsung Kies of FOTA voor enige updates.
Maik1998
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

Heel erg bedankt ga ik deze nog krijgen ik heb ziggo mobiel wat is FOTA? Ik heb galaxy s4 zilver maakt dat nog iets uit qua update's ? Kun je ook het ook via je telefoon doen bij ~>. Toestel info~> software update's?

Bedankt
Gr mike
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Maik1998 ,

FOTA is gewoon via het toestel zelf ongeveer zo te zeggen ;).
Er zitten verschillen tussen providers dus verwacht dat bijvoorbeeld de ene provider eerder klaar is dan de andere, dat ligt er maar helemaal aan wanneer de software ook voor het netwerk geschikt is.

Ga naar: Instellingen > Over het toestel > Software update > Controleren op updates, zo kun je altijd bekijken wanneer en update beschikbaar is (mocht er en update beschikbaar zijn download dan via Wi-Fi deze).
TheEagle69

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De kleur maakt niet uit. Maar wat sommigen mensen niet weten, is dat er wel degelijk een verschil zit tussen een Galaxy S4 mini of een gewone Galaxy S4. als je vrienden een gewone (grote) S4 hebben en jij een mini, of andersom dan zit er een verschil in mogelijkheden van de toestellen. "een voorbeeld" een vriendin van mijn heeft een S4 mini en ik zelf een gewone S4 op mijn toestel zit standaard de funktie "ZAKLAMP" en bij mijn vriendin niet.
Zo zijn er meerdere funktie's die verschillen bij een S4 mini en een gewone S4.

mvg
Wilfried
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic