Rachel1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy s plus

Ik heb een samsung galaxy s plus en ik ben mijn patroon wachtwoord vergeten. ik moet nu mijn google acount invoeren maar die weet ik ook niet, ik kan mijn mobiel dus niet in. ik heb hiervoor al gemaild en ze zeiden dat ik op volume-up home knop en uitschakel knop moesten drukken. dat heb ik gedaan maar dan zegt hij iets heel raars en doet hij het niet meer. wat moet ik doen?
 
mvg Rachel
4 Reacties 4
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Wat bedoel je met iets heel raars.

Weet je nog wel je email die je gebruikt heb van gmail. dan kan je via een computer je gmail account opvragen. mocht je dit niet weten kijk hier eens dan

https://www.google.com/accounts/recovery?hl=nl&ard=AHwGkRnOEDK1Ek1ZCkAn6taJY8rxvl8GVrDtDyasUZlt2cvru...

Als dat niks helpt dan is een reset de enigste mogelijkheid om je te redden, echter deze reset maakt je telefoon leeg
 
Hou het ook alleen bij 1 onderwerp, maak er niet 2 aan met verschillende namen, dit maakt het antwoorden niet sneller op
Rachel1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee dat helpt niet vodafone heeft mij ook gezegd dat ik naar de fabrieksinstellingen moest en daarvoor op de VOLUME-UP knop, HOME knop en de UITSCHAKEL knop moest drukken dat heb ik gedaan maar toen kreeg ik een andere modus daarna adviseerde vodafone mij om alleen op de VOLUME knop en UITSCHAKEL knop te drukken en toen ging hij alleen aan en uit en als je losliet kwam er een android poppetje met een doosje
 
mvg Rachel
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ja en daar dat android poppetje kom je in een recovery modus, met de volume up en down kan je door dat menu navigeren, je moet dan wipe data/factory reset doen en wipe cache partition
da

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik kom ook bij het android poppetje, maar wat moet je daarmee doen dan. Want dan druk ik op de volume knop maar dan gebeurt er niks.
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic