Summergirl012

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung galaxy S5 besteld, hoe tablet aanvragen?

Beste ls,

Ik heb twee dagen geleden mijn abonnement bij jullie. Ik heb deze keer voor een abbo gekozen met een Samsung Galaxy S5. Je krijgt hier ook een Samsung Tab 3 Lite 7" bij. Ik had al wel gezien dat je bij Samsung deze tablet moet aanvragen, maar zij vragen om een kopie van de aankoop bon. Hun letterlijke tekst in de voorwaarden luidt:

"Bewijs van verzending of bestelbonnen of bankafschriften worden niet geaccepteerd, slechts (een kopie van) de factuur of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop"

Nu is mijn vraag aan jullie: Wat is nu precies de factuur? Want ik heb een orderbevestiging gekregen, een leverbon, maar geen factuur? Hoe kan ik hier aankomen, want het zou een beetje lullig zijn dat ik door dit probleem mijn tablet mis loop....

(P.s., sorry als dit bericht op een verkeerd bord staat, ik wist niet precies waar ik hem moest plaatsen.)

Met vriendelijke groet,
S.
19 Reacties 19
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo S, staat op de goede plek 🙂

Als het goed is heb je bij je S5 een pakbon gekregen. Het verschil tussen je pakbon en je bestelbon/leveringsbon is dat op je pakbon ook het IMEI-nummer van je toestel staat.

Deze pakbon is je aankoopbewijs en garantiebewijs en Samsung accepteert een kopie van onze pakbon ook als aankoopbewijs. Mocht je deze nou niet gekregen hebben, dan bel de klantenservice even, dan sturen we je er alsnog één!
Lasse

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik heb het zelfde probleem! ik heb alleen een afleverbewijs gekregen!

mvg Lasse
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Lasse

De pakbon moet bij je bestelling zitten. Kijk even of er "pakbon" bovenaan de brief staat. Dat is je garantiebewijs. Mocht dat niet het geval zijn, bel dan even met onze klantenservice. Dan kunnen mijn collega's nakijken of ze de pakbon nogmaals kunnen opvragen.
Lasse

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Maartje,
Ik heb zojuist een tijd aan de telefoon gehangen, en nu hebben ze mij uiteindelijk de orderbevestiging per mail toegestuurd! Ik heb begrepen dat het imei nummer op de bon moet staan, en die staat niet in de orderbevestiging.

Is dit wel voldoende?

mvg Lasse
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Lasse

Nee, je hebt echt de pakbon nodig. Deze zit fysiek in het pakket van je bestelling. Je moet dus echt vragen naar de pakbon.

Niet van toepassing
Hallo,

Bij mijn bestelling zat ook alleen een afleveringsbewijs, retourformulier en een brief.
Ik heb vervolgens contact gehad met een Vodafone medewerker. Deze gaf aan dat het ''afleveringsbewijs'' in principe de pakbon is en daarmee voldoende om mee te sturen. Hier staat echter geen IMEI nummer op (wel order-, leverings-, klantnummer e.d.), maar hij gaf aan dat je deze apart op moest geven wanneer je de tablet gaat bestellen.

Mijn vraag is of dit afleveringsbewijs nu voldoende is of dat ik, zoals in dit topic naar voren komt, nog een aparte pakbon nodig heb?

Gr,
Mkie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde, Afleveringsbewijs, Retourformulier en een Brief met uitleg over nieuwe SIM-kaart.

Is het afleveringsbewijs afdoende om mee te sturen voor de tablet?

Gr. mkie
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Laten we het even omdraaien; zit er een bon bij waarop wel een IMEI-nr vermeldt staat? Zo ja, om welke bon gaat dit?

P.S. Via deze pagina kun je ook een pakbon opvragen!

Niet van toepassing
Zie hieronder

Niet van toepassing
Oplossing gevonden:

Naar de volgende link gaan: https://vodafone.arvato-logistics-services.de/simviewer(bD1lbiZjPTIyMA==)/index.htm (deze link staat ook onderaan je afleveringsbewijs).

Vervolgens alleen het ordernummer en je postcode invullen. Vervolgens kun je onder andere in pdf formaat je aankoopbewijs (Proof of Purchase) downloaden.

Gr,

yvettekoedam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb hetzelfde probleem, heb het hele huis doorgezocht maar ik kom niets meer tegen als een post nl afleveringsbewijs (zonder IMEI nummer) een retourbon en een brief met daarin uitleg over mijn telefoon.

Inmiddels heb ik contact gehad met de klantenservice en die zeggen mij binnen 5 dagen het aankoopbewijs toe te sturen, hier kan ik niet op wachten omdat de sluitingsdatum 15 oktober is en het nu 13 oktober is.

Ook kan ik niet via de link op de afleverbon mijn aankoopbewijs opvragen want hij geeft steeds de foutmelding correctie gegevens. Ik voer echter alles in wat op de bon staat en kan dus niets fout doen??

Ik begin lichtelijk gestressed en geirriteerd te raken omdat de einddatum zo dichtbij komt.. Graag wil ik met spoed de juiste papieren opsturen maar dat gaat dus niet. Hoe kan ik dit oplossen??
yvettekoedam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou graag antwoord willen op mijn vraag? Kan iemand hgelpen?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo Yvette, kun je eens even in je mailbox kijken?
Check ook je spamfolder:p
Gr Per
Olly

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Het is me na dit forum duidelijk wat er nodig is, maar waar stuur ik het precies heen? Of waar online kan ik dit aanvragen?

Je moet wel op zoek zeg..

Alvast bedankt,

😉
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Olly, de aanvraag bij Samsung acties gaat eigenlijk altijd via https://www.samsung.com/nl/promotions/

Daar zoek je dan jouw actie uit (ze hebben er nogal wat lopen 😉 ) en de wijze van indienen vind je daar. Eigenlijk altijd is dat online en ook direct op die pagina.
Groeten, Bas
momoiro

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik weet niet of ik hier goed zit? maar ik heb wel een vraag over het aanvragen van de tablet.
Bij het invullen van de gegevens staat onder andere aankoopinformatie.
Nu moet ik kiezen bij winkel van aankoop tussen shop en webshop, maar ik heb mijn abonnemet + toestel telefonisch afgesloten.
Wat moet ik hier nu invullen?

Alvast bedankt
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @momoiro
Leuk dat je weer verlengd hebt. Als je dit telefonisch hebt gedaan, kies dan voor webshop. Dan weet men dat men geen kassabon gestuurd krijgt maar een pakbon. Dit is voldoende omdat hierop het Imeinummer van je telefoon staat en het dat hij bij ons is aangeschafd.

Groetjes, Per
toma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
stap 1:
foto maken van het doosje van de toestel met barcode waaronder imei nr staat en foto printen
stap 2:
https://vodafone.arvato-logistics-services.de/simviewer(bD1lbiZjPTIyMA==)/index.htm
ALLEEN het ordernummer en je postcode invoeren, document opslaan als pdf en printen
stap 3:
op website van samsung https://www.samsung.com/nl/promotions juiste promotie pakken, alles invullen en aan het einde het document printen

alle drie documenten naar Maastricht sturen
het heeft mij veel tijd en gezondheid gekost, maar ik denk dat het alles is wat men moet doen. ik doe het zo en ik hoop dat het ook zal lukken 🙂
groetjes
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @toma
Ik pik even het positieve op uit je bericht;):
- Zoals je het beschrijft is het helemaal TOP
- Fijn dat het gelukt is
- Veel plezier met de tablet

Groetjes, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic