ArnoutK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S4 mini start niet meer op, blijft hangen op samsung logo

Hallo,

Sinds zaterdag wil mijn samsung S4 mini niet meer opstarten en blijft deze hangen op het samsung logo. In het recente verleden was ie al vaker spontaan uitgevallen (terwijl de batterij goed opgeladen was), maar daarna kon ik altijd wel weer gewoon opstarten. Nu weigert ie dus helemaal en kan ik 'm niet meer opstarten. Via KIES herstellen lukt ook niet omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met de telefoon. De harde reset (wipe data/factory reset) levert ook geen resultaat op. Beetje jammer van zo'n nieuwe samsung telefoon (amper 3 maanden oud) dat ie zoveel problemen geeft. Enige suggestie om dit (zelf) op te lossen, of is nog maar de enige oplossing aanbieden voor reparatie?
Arnout
2 Reacties 2
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Arnout,

Ik vrees van wel:(. Hopelijk kunnen ze je daar verder helpen. Veel succes in ieder geval.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Heb je al eens de home button + lock button ingedrukt? Dit zou het toestel en boost geven probeer als het niet lukt met de lader aan het toestel. Reparatie is wel en belangrijk iets zeker als deze defecten zich laten tonen.

Bezoek later en Samsung Service Center voor enige reparatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic