Filosophia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung M1

Hey,

Uit ergernis en wanhoop ben ik hier op dit forum beland opzoek naar een oplossing voor mijn toestel die ik begin dit jaar heb gehaald. Het gaat om de Samsung M1. Dit toestel heeft mij de afgelopen maanden alleen maar koppijn bezorgd. Simpele taken zoals het openen van mijn smsjes en het opnemen van oproepen werden na een kleine aantal maanden niet meer mogelijk met dit toestel. Toen de problemen opstapelde ging ik zoek naar meningen van andere gebruikers die dit toestel ook hadden. Het werd mij snel duidelijk dat ik niet de enige ben met problemen.
http://forum.vodafone.co.uk/topic/55261-samsung-360-m1-problems/ In deze thread worden verschillende problemen van het toestel behandeld. Variërend van zeer trage performance tot de meest simpele taken zoals telefoneren. De meeste moderators gaven als oplossing het updaten van de firmware of zelf het laten repareren. Toevallig werd mijn toestel na mijn contact met de klantenservice verzonden naar de reparatiedienst van Vodafone. Na een week kreeg ik deze terug. Ik merkte dat het toestel zijn oorspronkelijke snelheid weer had, maar na een korte periode kon het mijn inbox weer niet openen. Het duurde niet lang voordat dezelfde problemen weer optraden voor de reparatie.
De problemen van het toestel kon ik verminderen met het continu resetten van mijn toestel. Maar na een tijd werd deze procedure bijna wekelijks. Het constant resetten van het toestel werd een last.
Het feit dat er overal op straat mensen lopen met 'smartphones' die wel functioneren was ook een steek in mijn hart. Ik betaal tenslotte de volle prijs voor het toestel en zelfs wat extra voor het 'Eindeloos Internetten' wat ik geen eens kan gebruiken sinds de app geen verbinding kan maken of abrupt afsluit. De definitie 'smart' slaat niet op de Samsung M1 naar mijn mening.
De hoop in dit toestel en de hulp van de klantenservice ben ik volledig kwijt. Het liefst zou ik het maandelijks bedrag van 'Eindeloos Internetten' niet meer op mijn factuur willen zien en mijn oude vertrouwde Samsung u600 weer gebruiken.
Ik begrijp niet dat Vodafone het lef heeft om dit toestel te verkopen. Het lijkt alsof het nog in zijn eerste stappen is van ontwikkelingsfase. Het verbaast mij dan ook niet dat Vodafone heeft besloten om de stekker uit de Linux-based toestellen productie te trekken. Ik ben al helemaal benieuwd wat u gaat doen met alle gebruikers van dit toestel. Ik ga er niet vanuit dat ik de enige ben met dit ding.
Ik hoop dat er andere mensen met dit probleem het herkennen, want betalen voor dit toestel is echt onzin.

mvg,

Henry
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic