AlieB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy s2 start niet meer op...

Sinds gisteren start mijn galaxy s2 niet meer op.... Met de volume up, home en aan/uitknop indrukken gebeurd er niks.... Met het indrukken van volume down, home en aan/uitknop krijg ik een waarschuwing in beeld dat een custom OS schade kan aanbrengen aan je toestel... Dit durf ik dus niet te doen.... Kan iemand mij helpen om mn toestel weer aan de praat te krijgen??  Alvast bedankt....
2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey AlieB, Dat is vreemd, ik raad je aan om er even mee naar de Vodafone winkel te gaan, mijn collega's kijken graag met je mee. Dit is lastig te verhelpen zonder het toestel te zien.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi AlieB,

Vervelend probleem! Ik kan me voorstellen dat je niet het risico wil nemen om schade aan je telefoon te krijgen. Er kan echter vrij weinig verkeerd gaan.

Voordat je een custom ROM op je telefoon kan zetten moeten er nog een aantal dingen gedaan worden ( unlocken van bootloader) ( Dit vind Vodafone niet zo leuk)

Het zal dus niet zo'n vaart lopen met schade. De optie die je moet kiezen zijn wipe data/factory reset en wipe cache partition. Daarna de telefoon opnieuw opstarten!

Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic