WisseHopman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy SIII wilt niet opstarten

Hallo, ik heb nu bijna een jaar een Samsung Galaxy S3 en ik vind het een erg fijn apparaat. Laatst startte mijn telefoon uit het niets op nieuw op, en kreeg ik gewoon de witte letters met iets van ''Samsung Galaxy SIII'', gewoon de normale opstart letters. Maar die letters zag ik dan een paar secondes en dan verdwenen ze weer, en even later kwamen ze weer terug. En dit ging dan een tijdje door en af en toe startte hij wel helemaal op. Ik heb hem toen terug gezet naar fabrieksinstellingen en toen heeft ie het een tijdje heel goed gedaan al gaf ie heel af en toe wel weer eens het probleem. Sinds gister doet hij het helaas wel weer heel erg vaak. Ik heb hem weer teruggezet naar fabrieksinstellingen, en hij doet het nu wel iets beter, maar toch gebeurd het af en toe nog wel eens. Kan iemand mij hierbij helpen?
1 Reactie 1
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Als je dit "gezeur" hebt ligt het vaak aan een bepaalde app. De programmeur heeft de app dan niet of onvoldoende getest met de SGS3 waardoor je toestel instabiel wordt. Dit is helaas een nadeel aan het zeer open Android...

Om hardwareproblemen uit te sluiten kun je je toestel nogmaals een volledige reset geven en dan bewust even niet inloggen op account en geen apps installeren. Gewoon even een dag "kaal" draaien om te zien of dat het nog gebeurd. Als het dan niet gebeurd, ga dan langzamerhand weer opbouwen. Eerst je mailaccount toevoegen, dan weer even een dag testen, dan je Google account (automatisch apps downloaden of updaten even uitzetten) en dan een voor een je apps weer terug installeren. Zodra het probleem weer komt weet je dan welke app hier voor verantwoordelijk is en kun je wellicht een melding maken bij de ontwikelaar (via play.google.com kun je de app zoeken en vanaf die pagina feedback sturen).

Als deze informatie je hebt geholpen heeft, klik dan even op het duimpje onder dit bericht 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic