Anya1606

Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Samsung Galaxy S8+

27 februari update naar versie UI ontvangen met beveiliging maand februari.
Hierna geen updates meer ontvangen zoals van Maart.
Na de Versie UI update ontvang ik helemaal geen meldingen van sommige apps.
Samsung cloud laatste keer synchronisatie 27 februari dezelfde dag als de Versie UI is geïnstalleerd hierna synchroniseert ie geen foto's en video's meer. Blijft 27 februari staan.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat gebeurt er als je het account verwijderd en opnieuw koppelt?

Bekijk in context

15 Reacties 15
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Anya1606 ,

Ik begrijp je vraag niet helemaal. Kun je iets meer uitleg geven over wat je zoekt? 🙂 Wil je informatie over de updates of over het gevolg van de updates -> namelijk dat je geen meldingen meer krijgt? Wellicht kan SamsungExpert wel nog wat meer informatie geven op basis van jouw post?
Anya1606
topicstarter
Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Teneerste de beveiligingsupdate van Maart heb ik nog niet ontvangen. Ik heb Vodafone toestel dus dat zou kunnen dat is altijd later.

Ten tweede na de grote versie UI update synchroniseert Google cloud niet meer automatisch. Ook niet handmatisch de foto's en video's. (de rest synchroniseert hij wel)
Het blijft staan op de datum dat ik de UI versie had gedownload.
En ik ontvang van enkele apps geen meldingen meer na de update zoals de Arlo app. (Babykamer camera )

Gr. anya
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Anya1606
De beveiligingsupdate van maart krijg je inderdaad later. Bij branded toestellen wordt eerst gekeken of het werkt met onze vereisten en onze schil komt er overheen. Daarna wordt dit teruggestuurd naar Samsung. Hierdoor kunnen zij de uitrol starten.

Betreft je Google account. Wat je zou kunnen proberen is eens het account te verwijderen en opnieuw te koppelen. Daarnaast kun je controleren of alle instellingen betreft het synchroniseren correct staan.

Het kan zijn dat sommige apps niet samenwerken met de UI versie omdat ze niet geupdate worden etc. Als eerste raad ik aan om bij deze apps te controleren of er een update beschikbaar is. Daarnaast raad ik aan om te controleren in de app zelf en in je instellingen - meldingen of alles correct staat. Daarnaast is het ook van belang om te controleren of de app op de achtergrond mag draaien. Dit doe je onder de accu instellingen.
Kun je mij laten weten of je het hiermee opgelost is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Anya1606?
Anya1606
topicstarter
Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het was trouwens mijn Samsung account (ik had Google gezegd sorry)

Apps updates gaan altijd automatisch dus alles is bijgewerkt.

Samsung account blijft staan op 27 februari laatst gesynchroniseerd. (Foto's video's)
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dan zou je eens het Samsung account controleren of alle machtigingen correct staan, of er nog ruimte is op het account en eventueel het account eens verwijderen en opnieuw toevoegen.
Anya1606
topicstarter
Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Anya1606
topicstarter
Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Net geprobeerd blijft hetzelfde
Anya1606
topicstarter
Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Is nog ruim 5 GB vrij
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wat gebeurt er als je het account verwijderd en opnieuw koppelt?
Anya1606
topicstarter
Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Durf ik niet. Ben bang dat ik alles kwijt raak. Ik ga wel met mijn telefoon langs een Samsung service punt. Alvast bedankt
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan! Laat je weten wat zij gedaan hebben en of het geholpen heeft?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ben je inmiddels langs een winkel geweest Anya1606 en hebben mijn collega's daar je verder kunnen helpen?
Anya1606
topicstarter
Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Een service punt van Samsung is in Maastricht of Eindhoven. Is niet kortbij dus ik moet er speciaal naartoe rijden. Ik meld me wel als ik ben geweest
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is goed. Je kunt ook eventueel langs een Vodafone winkel.
Ik zal voor nu het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic