jvdheijden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S4 - contacten synchronisatie probleem

Gisteren mijn galaxy S4 ontvangen. Ik heb al mijn contacten op My Vodafone staan. Onder vodafone.nl/contacten zie je rechts al je contacten staan, links zou je je eigen telefoon moeten zien met daaronder een groene knop synchroniseer nu. Bij mij staat er dus een grijze silhouet met een vraagteken erin ipv mijn toestell met daaronder een grijze ipv groene knop met sync nu die ik dus niet in kan drukken. Vodafone site herkent de gala s4 nog niet. Ik heb ook de app op mijn telefoon staan maar die ik synct steeds maar 4 standaard contacten, namelijk alleen de klantenservice, mijn eigen nummer, 112 en nog iets andere.

Gisteren nog met een medewerker van Vodafone aan de telefoon gehangen. Hij probeerde onder vodafone/Contacten contacten over te brengen van oud naar nieuw toestel maar je kan nogmaals onder nieuw toestel de galaxy s4 niet aanklikken en vroeg mij vandaag op koninginnedag terug te bellen 😞

Kan iemand mij helpen?
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Beste JvdHeijden, ik heb even navraag voor je gedaan. Het klopt inderdaad dat onze Contacten Backup app nog niet compatibel is met de Samsung Galaxy S4. Onze collega's zijn momenteel nog aan tests aan het uitvoeren. Zodra alles op groen staat wordt er een update uitgebracht. Ik raad je in de tussentijd aan om je contacten via een van onze Vodafone winkels over te laten zetten. Neem hiervoor je oude en nieuwe toestel mee.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic