ClaudiaK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S4 blokkeerstand icm WhatsApp

Wanneer ik mijn Samsung Galaxy S4 op de blokkeerstand zet (met alle opties aangevinkt) ontvang ik toch nog mijn whatsappberichten. Hoe kan ik deze (ook) uitzetten zonder mijn gegevensverbinding uit te zetten? Ik zou denken: meldingen blokkeren is ook WhatsApp blokkeren...
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Vaak gaat WhatsApp er door, omdat het natuurlijk ook Data gebruikt. Wat je zou kunnen doen is je toestel op blokeerstand zetten en dan alle geluiden uit zetten.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
SamsungExpert schreef:
Hi!

Vaak gaat WhatsApp er door, omdat het natuurlijk ook Data gebruikt. Wat je zou kunnen doen is je toestel op blokeerstand zetten en dan alle geluiden uit zetten.
Dat is wel vreemd want ik zou juist ook verwachten dat alle meldingen dan ook uitgeschakeld zouden worden (dus ook die van WhatsApp). Zelf heb ik geen Android telefoon dus ik kan het helaas nu niet testen. Ik zie wel op verschillende fora dat meerdere mensen dit ervaren. Het lijkt dus wel een veel voorkomend probleem te zijn dat WhatsApp meldingen wel gewoon nog binnen komen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Dacht ik ook in het begin maar omdat WhatsApp internet gebruikt dus data via het Internet blijft er en soort verbinding open tussen die twee.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic