bschroten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S2 (VOD)

Hallo,
 
Ik zag dat Android 4.0 uit was gekomen voor de Samsung Galaxy s2 unbranded. Nu zag ik dat dit via Kies moest en heb de laatste software van kies geinstalleerd. Toen heb ik mijn S2 verbonden via USB en kreeg verbinding met KIES.
 
Nu staat er bij firmwaregegevens: Uw apparaat ondersteunt geen softwareupgrades via Kies.
En nu viel me iets op over de firmwarversie: I9100XWKE7/I9100XEUKD1/I9100XXE4/I900XWKE7 (VOD).
 
Dat VOD lijkt me voor vodafone te staan. Maar zover ik weet heb ik geen vodafone branded toestel. Ook met opstarten zie ik niets van een vodafone logo of op mijn toestel zelf is niks van vodafone. Ook is dit toestel niet met een Vodafone abbonoment gekocht.
 
Ik hoop dat ik snel reactie krijg.
 
alvast bedankt
 
m.v.g Bart
3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Brschroten,

Welkom op het Vodafone Forum!

Als er geen Vodafone logo in beeld komt bij opstarten en je hebt geen Vodafone apps in je toestel is deze niet branded.
Er moet dan wat anders aan de hand zijn, wat dat durf ik je niet te zeggen.

Wat zegt Samsung in deze?

bschroten
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi chris,
 
Klopt, is ook geen enkele app te vinden die ook maar iets te maken heeft van Vodafone. Maar omdat achter de firmware (vod) staat lijkt het wel weer dat dit het is. En waar kan ik samsung hier over benaderen?
 
Ook is mijn android versie aardig oud namelijk 2.3.3. Ik kan deze ook niet updaten met kies of met via het toestel.
 
mvg, Bart
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Topics samengevoegd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic