ismo2004

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy S

Was weer drama bij vodafone.nl en het instellen van email: vorige week geworsteld met de iphone van mijn vrouw (de informatie op de vodafone.nl site=my vodafone; mobielinstellingen, enz.) was ONVOLLEDIG en leidde to stevige frustraties en hoofdpijn. Idem ditto met mijn Samsung galaxy s: klikt email aan: inkomende server ging goed tot dat ik de uitgaande server moest instellen: ben er 3 uur bezig geweest maar is UITEINDELIJK GELUKT: I.p.v. je gewoon uitgaangde server te gebruiken (als je bij ziggo, upc, enz. zit) moet je je MyVodafone email account gebruiken: (als volgt) uitgaande server: authsmtp.vodafone.nl gebruikersnaam: (let goed op) mail06(rest van je mobielnr.) en@vodafone.nl er achteraan! en je password van vodafone.nl gebruiken.... Toen lukte het.... sterkte... i.s.moore
1 Reactie 1
hildepar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Ismo2004,ik heb hetzelfde probleem en heb nauwkeurig jouw instellingen gevolgd. Maar helaas krijg foutmelding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet correct is, terwijl deze hetzelfde zijn om in te loggen bij vodafone.nl (uiteraard gecheckt!)SMTP-server      authsmtp.vodafone.nl   Poort            25    Beveilingstype   geen  Gebruikersnaam   mail06........@vodafone.nl  Wachtwoord       ......    Misschien nog een suggestie?Gr. Hilde     HEB het gevonden !!!!! Via My Vodafone en mijn instellingen helemaal naar beneden gescrold en rechtsonder kan je klikken naar mijn inbox. Ik heb toen een mail naar mijzelf gestuurd ... en ... voila.. toen had ik mijn emailadres van vodafone. jouw naam@vodafone.nl. Dit heb ik toen op mijn mobiel ingegeven bij de gebruikersnaam en het WERKTE!!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic