DionK

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy Nexus

Ik ben al klant bij Vodafone en mijn abbonement loopt bijna af. Ik vroeg me af wanneer de Samsung Galaxy Nexus beschikbaar wordt bij jullie. Op de website staat namelijk 'beschikbaar vanaf week 47' en dat is vandaag. Ik heb echter de Vodafone klantenservice aan de telefoon gehad en die kon me er niets over vertellen, enkel dat hij er nog niet was. In Engeland is hij er al sinds vorige week.
 
Groeten,
 
Dion
9 Reacties 9
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey DionK,

Ik heb het nagevraagd voor je en er kwam uit op het volgende:

  • De levering van de Samsung Galaxy Nexus is vertraagd, reden hiervan is onbekend. Echter werd er wel door gecommuniceerd dat hij deze zaterdag in de winkel ligt.
DionK
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Patrick,
 
Hardstikke bedankt voor je reactie! Ik ga hem zaterdag meteen halen! 🙂
 
Groeten,
 
Dion
Wichard

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de nexus besteld via de website, als deze wel te krijgen is in de winkel kan ik dan de webbestelling annuleren en mijn abonnement verlngen via de winkel?
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hey Wichard,

Je kunt kijken om de bestelling te annuleren en naar de winkel te gaan maar ik denk niet dat dat zin heeft.
Je bestelling moet eerst in alle systemen geannuleerd worden.
Daarna moet er in en ander systeem nog ingezet worden dat je weer een verlenging kunt doen.
Dit heeft een verwerkingstijd van een paar werkdagen waardoor ik bang ben dat als je de verlenging annuleert je je Nexus later hebt dan dat je de bestelling door laat gaan. Het zal zowiezo niet voor zaterdag te realiseren zijn.
Ik weet alleen niet wanneer de Nexus bij de online winkel geleverd wordt.
ralph9994

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dus het is niet zeker of ik Zaterdag de Galaxy Nexus op mijn deurmat kan verwachten?
En krijg ik hier nog bericht over via mail of dergelijke?
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
MODBREAK

Statement inzake Galaxy Nexus;

De levering van de Nexus is vertraagd in verband met een extra kwaliteitscontrole van het toestel door Vodafone. We verwachten de toestellen vanaf volgende week te kunnen leveren.


RayC

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het zou wel prettig zijn als er nu eens een keer een definitieve datum komt wanneer het toestel in de winkel ligt.
Ik loop de afgelopen anderhalve week de deur plat bij vodafone in verschillende steden.
Inmiddels als ze me zien binnen komen duiken ze al achter de toonbank!
Ik ben zojuist ook nog geweest in Amstelveen en daar adviseerde ze me om gewoon morgen nog maar terug te komen("grote kans dat hij er dan wel is" zeiden ze).
Wat mij erg irriteerd is dat het personeel in de winkel eigenlijk niets weet te vertellen, en het personeel online maar wat roept.
Woensdag was ik in haarlem bij de vodafone en daar stond een knakker achter de balie die vertelde dat hij waarschijnlijk helemaal niet in de winkel kwam, omdat ze de Galaxy Note al hadden en ook helemaal geen promo materiaal van de Nexus hadden gekregen.
Inmiddels krijg ik al een beetje braakneigingen van dat wazige gedoe net als van m'n nokia N97 die dagelijks 3x tegen de muur aan valt.
 
Beste Vodafone doe je klanten eens een lol en ga nu eens echt kijken hoe het zit met dat toestel en ga eens echt informeren bij je leverancier en hoofd verkoop afdeling wanneer dat ding nou komt. Er zijn namelijk best veel mensen die dat specifieke toestel willen hebben.
DionK
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben het volledig eens met de post boven me. Toen ik er in de winkel naar vroeg wist het personeel er ook niets van. Toen hij me op de reserveringslijst zette, vroeg hij nog 'dat is een HTC he?' .. zucht.
 
Zou een van de mods hier het in dit topic willen vermelden wanneer het toestel DAADWERKELIJK in de winkel ligt?
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Modbreak

Hey All,

Even een reminder: dit is een technische forum voor technische problemen. Wij zijn hier geen levering forum, we doen al onze best om een datum te kunnen geven. Daarom zal ik deze topic sluiten en als wij de informatie krijgen over de levering dan zal dit hier gepost worden en nergens anders.

Heb je een vraag over deze topic, stuur mij aub een Private Message.

Dank jullie voor het begrip.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic