Jewts

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

SMSjes niet ontvangen

Beste,

Afgelopen week heb ik van meerdere mensen sms-berichten niet ontvangen. Pas sinds afgelopen donderdag is dat volgens mij weer in orde. Toch wil ik graag de smsjes die ik nog niet heb ontvangen graag nog krijgen - vooral omdat er informatie in kan zitten die nog belangrijk voor mij is, en ik natuurlijk niet weet wie mij allemaal heeft geprobeerd via die wijze te contacteren.

Mvg.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jewts
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi!

Ja, ik heb van Berny vernomen dat ik mijn SIM kaart even uit mijn telefoon moest halen, die vervolgens 10 minuten uit moest zetten en dan opnieuw moest opstarten (met de SIM kaart erin). Dit zou de boel min of meer rebooten. Ik heb helaas de SMSjes die ik heb gemist niet meer ontvangen, maar daar was schijnbaar niets aan te doen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Jewts
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet niet of dit mogelijk is.
Daarom kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Deze mensen kunnen je vast en zeker verder helpen met meer informatie. Deze community is er alleen voor klanten die andere klanten helpen en kunnen niet in het systeem kijken.

Laat je nog even weten hier of het je is gelukt en wat Vodafone voor je heeft kunnen doen.
Dan weet ik het ook voor een volgende keer :). Bedankt!
Jewts
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ja, ik had gehoop dat iemand hier misschien een truc zou weten ;). Ik ga contact met ze opnemen en zal de respons hier delen. Dankjewel!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Heb je ondertussen contact met onze klantenservice gehad @Jewts?
Jewts
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi!

Ja, ik heb van Berny vernomen dat ik mijn SIM kaart even uit mijn telefoon moest halen, die vervolgens 10 minuten uit moest zetten en dan opnieuw moest opstarten (met de SIM kaart erin). Dit zou de boel min of meer rebooten. Ik heb helaas de SMSjes die ik heb gemist niet meer ontvangen, maar daar was schijnbaar niets aan te doen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Wat goed dat je het nog even laat weten.
Jammer dat er geen mogelijkheid meer is om deze dan alsnog te ontvangen.
Maar de tip die Vodafone heeft gegeven ga ik wel onthouden, altijd handig om te weten en wie weet kunnen we er iemand anders straks wel blij mee maken.

Bedankt voor je terugkoppeling en nog een fijne dag!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic