ladyminnie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SD Kaart promotie

Bij mijn telefoon zou een sd kaart zitten van 32 GB, helaas zat deze er niet bij en heb ook geen brief erover gekregen.
Op de pakbon staat deze ook niet vermeld
Hoe is dit op te lossen?

Heb de galaxy s5 gold
7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ladyminnie ,

Die krijg je er ook niet bij. Via en online formulier kun je deze invullen en op de post sturen naar Samsung, meer info over de promotie die voor je telefoon beschikbaar is vindt je op de volgende link: https://www.samsung.com/nl/promotions/#/

Succes!
ladyminnie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ok heb het gevonden, ,maar kan volgens hun niet meedoen, want land blijft op ant staan, terwijl als ik profiel aanpassen doe, het op NL sta
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @ladyminnie,

Dat is inderdaad vreemd. Ik krijg deze melding overigens niet. Heb je al een andere webbrowser geprobeerd? Mocht het niet lukken dan kun je ook chatten, bellen of e-mailen met een medewerker van Samsung.
ebarkman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had hetzelfde probleem. Ik zou zelfs een galaxy tab EN een SD kaart ontvangen. Maar nu zegt de samsung site dat die actie van de SD kaart tot 31 augustus liep. Dat kan niet kloppen want ik heb zojuist de helpdesk van Vodafone nog aan de lijn gehad en die bevestigde dat ik recht op op die SD kaart.
Wat nu?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo allemaal, mocht je nog deel willen nemen aan deze Samsung-actie: doe dat uiterlijk 15 september!

Check de voorwaarden van de actie even. De actie zelf liep tot 31 augustus, ofwel: hij geld voor S5's die uiterlijk 31-8 zijn aangeschaft. Deelnemen aan de actie kan tot 15-9. Ofwel, heb je voor 31-8 je toestel gekregen, voor 15-9 deelgenomen en dat is zichtbaar op het poststempel, dan krijg je gewoon je SD-kaart. Manier van deelnemen: zie de link 🙂

NB: dit gaat over de actie voor de Galaxy s5 want dat is het toestel dat de topicstarter heeft.

Er waren ook voor andere toestellen acties. Ga daarvoor naar https://www.samsung.com/nl/promotions/
Tip: zoek in je browser door ctrl F in te drukken, typ SD en zoek tot je de actie voor jouw toestel hebt. Scheelt een hoop gescroll 🙂
Pabakker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb net verlengt per 04-11-14 met smart 700 en Samsung S5mini.
Gevraagd of dit nog met de gratis 32gb sd kaart was; ja!

Nu wil ik registreren, maar voor de sd kaart gaat dat niet meer en voor de musicbox is het imeinummer niet goed.
Kunt u mij vertellen hoe dit nu recht te trekken is?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Pabakker, het beste is even te bellen met de klantenservice. Het hangt allemaal af van je besteldatum en de acties die er voor die datum lopen. Aan de hand daarvan kan gekeken worden of je aanspraak kunt maken op een bepaalde actie, en of er daarvoor misschien iets gecorrigeerd moet worden (bv aan Samsung doorgeven dat jouw IMEI ook deel kan nemen)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic