mirrorofsecrets

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S5 : laadklepje afgebroken + vastlopers

Na het toestel nu sinds half april in bezit te hebben (dag na de release), is nu het klepje al afgebroken wat de ingang beschermd

Het toestel loopt regelmatig vast met als gevolg een automatische herstart. Ook het intikken van berichten gaat steeds langzamer.

Ik heb bijna alles op de SD kaart staan, dus het intern geheugen wordt al zo min mogelijk belast.

Ik heb de verzekering van Vodafone, inclusief vervangendtoestel service. Alvorens ik moet gaan bellen met diverse nummers, want hoe en wat is niet duidelijk, zou ik graag hier alvast uitleg krijgen mbt de reparatie

alvast dank!
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @mirrorofsecrets

Zo geheim is die spiegel niet hoor !

Op deze support-pagina van Vodafone staat duidelijk uitgelegd hoe een reparatie-onder-garantie-voorwaarden in gang kan worden gezet. En welke telefoonnummers je moet bellen voor een claimnummer en een vervangend-toestel-service.

Weblink: https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml

Volg met name de aanwijzingen over de back-up van alle bestanden op je smartphone. En het verwijderen van je micro-sdxc-geheugenkaartje en je Vodafone-SIM-kaartje nauwkeurig op.

Verder is de originele leverings-pakbon van Vodafone met het IMEI-nummer van je smartphone heel belangrijk. Noteer dit unieke IMEI-nummer in je agenda of een andere plaats.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic